Gewoon uit nieuwsgierigheid…
wat zouden jullie kiezen en waarom?
Gewoon uit nieuwsgierigheid…
wat zouden jullie kiezen en waarom?
AP Royal Oak
Mijn Grail.
Ap…
Wat wel maakt niet uit, maar zeker geen Hublot…
Ap… No-brainer
ap
waarom geen hublot?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Een Audemars Piquet hoef ik niet, een Audemars Piguet wel
Een Royal Oak Chronograph op staal.
ohja, sorry
AP vind ik ook prachtig, maar Hublot ook. Wie kan mij uitleggen waarom behoorlijk veel mensen “anti-Hublot” zijn…
Persoonlijk vind ik Hublot een slap aftreksel van AP. De Hublots zijn mij vaak te opzichtig, of te ver open gewerkt.
hublot heeft voor mij geen gevoel. Ap royal oak is een klassieker welke gewoon klopt en heeft een gevoel. Horloge waar je oud mee kan worden.
Audemars Piguet, zeker weten! Royal oak ik prachtig, maar er zijn ook veel andere prachtige klokken met waanzinnige uurwerkjes erin:) De complicaties die je soms tegenkomt, pfoe…
Hublot ziet er op het eerste gezicht leuk uit, maar komt voor mij meer “mode-bewust” over dan tijdloos, niet helemaal mijn ding.
Dit zou ik een hele moeilijke keuze vinden. AP heeft bizar veel mooie horloges (naar mijn mening), maar ik heb er nog nooit eentje om gehad, dus weet niet echt wat mijn gevoel erbij zou zijn. De Hublot Aerobang daarentegen vind ik helemaal het einde, en stond me fantastisch, al zeg ik het zelf
Ik denk dat ik dus voor deze zou gaan:
Zeker geen Hublot
Dit zou ik een hele moeilijke keuze vinden. AP
heeft bizar veel mooie horloges (naar mijn
mening), maar ik heb er nog nooit eentje om gehad,
dus weet niet echt wat mijn gevoel erbij zou zijn.
De Hublot Aerobang daarentegen vind ik helemaal
het einde, en stond me fantastisch, al zeg ik het
zelfIk denk dat ik dus voor deze zou gaan:
http://hublot.watchprosite.com/img/watchprosite/hu
blot/43/scaled/hublot_image.2130643.jpg
Wil je er over praten Jeroen?
Wil je er over praten Jeroen?
Jawel, a certain type of perfection can only be realized through a limitless accumulation of the imperfect (
AP al jaren vind k die prachtig, maar wel de nette modellen niet die groffe popie jopie offshore modellen, hublot, is echt helemaal niks ik vind ze lelijk gewoon en wat hier boven al stond een slap aftreksel van een AP.
AP Royal Oak X(
+1