Audermars piquet echt of niet

Als ik Jur was, zou ik een slotje aan dit topic hangen…!!!
Het heeft geen enkele meerwaarde meer

Dat zou mi eigenlijk na post 1 al gebeurd moeten zijn.

In post 1 gebeurt niets verkeerds of je moet bij voorbaat van het slechte uit gaan

Vind je van niet?

Iemand die weet dat een AP een kostbaar horloge is en dan een vraag stelt over het horloge op de foto’s.

Kom op, ieder weldenkend mens zal toch weten dat het een trolvraag betreft!

Vreemd dat een vraag van al dan niet iemand die ten goeder trouw is altijd een topic lengte van waarschijnlijk 100 of meer reacties krijgt en er veel gif op en neer wordt gespuid.
Ik wordt daar een beetje moe van.
Zeg gewoon dat hij nep of echt is en daarmee is de kous af, ik heb al eerder gezegd als je met een horloge naar de winkel gaat ga je ook niet je levensloop vertellen en je uitgebreid voorstellen , je zegt goedemiddag en je stelt je vraag, punt.

groetjes Lenno

P.S. vanaf nu reageer ik niet meer op dit soort topics.

1 like

Waarop je 9 van de 10 keer meewarig wordt aangekeken (zeker met het horloge waar dit topic over gaat) en wordt verzocht de winkel de verlaten.

Een beetje zoals hier…

Dat bedoel ik al de hele tijd.
Ik vind dit getuigen van een soort disrespect naar nieuwkomers toe.
Ook al kent de nieuwkomer het merk AP dan nog kun je zoals Lenno al aangaf op een nette wijze reageren.
Drie keer zeggen dat dit nep is en daarna niets meer is toch ook duidelijk genoeg of niet soms…

Zoveel mensen zoveel wensen. Jij hoeft niet te reageren als ik en vice versa :wink:

Jij wil wel heel graag het laatste woord hebben, he :laughing:? Bestoken is een groot woord voor 1 pb, maar nu weet ik waar ik mee te maken heb.

" Pfff, hebben we er weer eentje die domme vragen stelt…" Ik heb het idee dat er mensen zijn die ervan genieten dit soort reacties neer te zetten… Wat is er idd mis met het antwoorden dat het geen echte is…?

We hebben te maken met een kleine vorm van samenlevingsverband. je kunt niet zeggen zoveel mensen zoveel wensen etc.
Als iedereen maar wat roept, wordt het een zooitje.
Daarom fungeert hier ook een persoon als MOD.
Die roept e.e.a. tot een halt als het over de schreef gaat.

Daar is idd niets mis mee.
Ik stoor me aan de wijze waarop…

Maar wie zegt dat hoe jij reageert de juiste manier is. Dat heb je voor jezelf bepaalt. Ik heb een andere mening :wink:

Laatste reactie dan op onderstaande post.

Jij vindt het respectvol, ik vind het naïef!

Afijn, wat mij betreft genoeg off topic geleuter.

Terug on topic…

@TS, 't Lijkt mij een replica

Ik zeg niet dat mijn wijze van reageren de juiste is, dat kun jij óók niet zeggen van jouw reacties, maar ik reageer wel op een respectvolle wijze en daar zijn waarden en normen voor om dat te kunnen bepalen…

Ik dus ook, maar waar ik me nog het meeste aan stoor is aan de aasgieren die, nadat het al 20 keer gezegd is, nogmaals op een onvriendelijke manier laten blijken moe te worden van dit soort topics…

Heren…een reminder :wink:

6 likes

Gezondheid en fijn weekend!!! :wink:

2 likes

Dat jij de stappen voor het plaatsen van een foto nog kan doen is mij ook een raadsel… :wink:

2 likes

Burp!

:joy:

1 like

Nou Nou Nou om zo je mede forummers neer te zetten?..man man man…ow wacht das iemand anders.