Authentiek of replica Tag Heuer Aquaracer WAY201A.BA0927

Wat denken jullie? Is dit een authentieke of replica Tag Heuer Aquaracer?

Beetje meer achtergrond zou wel fijn zijn…

Hoezo vraag je je dit af?

Welkom op het forum, Frits. Leuke Tag heb je.

2 likes

Heeft die m al?
:wink:

Wat is de context rond dit horloge?

Recente aankoop. Ik heb zo mijn twijfels als ik kijk naar de pearl op de bezel. Gekocht van een trusted seller. Documentatie zit er bij maar kan deze niet uploaden ivm limiet twee foto’s.

Overigens is die pearl enige waar mijn twijfel zit. Maar ben ook weer niet zo’n Tag kenner dat mij meerdere dingen zouden opvallen.

Handig om je ref. te delen.
Scheelt ons wat werk.

1 like

Serial Number: RTM6723

Warranty kaart correspondeert met serial achterop horloge en registratie online. Maar dit zegt natuurlijk niets.

Wat denk je dat er verkeerd is aan de pearl?

Als ik hem vergelijk met andere Aquaracers op internet lijkt het alsof hij er niet echt uit ‘popt’. Hij zit meer verzonken.

Ziet er naar mijn idee goed uit. Snap de reden van twijfel ook niet helemaal en hoezo kom je er pas mee na aanschaf?

Ik snap dat wel hoor. (hele) kleine details als deze vallen me ook vaak pas op als je het horloge over een wat langere tijd bekijkt. Juist omdat het er zo goed uit ziet twijfelde TS niet bij aanschaf, nu valt 't 'm op en vraagt 'ie zich af of de kenners ofwel nog meer problemen zien, of 'm gerust kunnen stellen :slight_smile:.

3 likes

Alles leek inderdaad in orde Stefanmol. Maar als je van dichtbij gaat kijken valt zoiets als de pearl op de bezel mij bijvoorbeeld op. Vandaar de vraag hier voor de echte Tag kenners: wat denken jullie?

Lijkt mij gewoon een echt horloge. Maargoed, welk modelnr/ref heeft het horloge exact? Dan kunnen wij voor je meekijken.

Hierboven geef je alleen het serienummer weer. Hier kunnen wij niet zoveel mee helaas.

Thanks. Ik zou wel de codes weghalen. Niet aan te raden om die openbaar te delen.

3 likes

Mn ex: pearl lijkt iets meer in het midden geplaatst.

De referentie is WAY201A.BA0927

Uit welk jaar komt het horloge?

Uit welk land komt het horloge?

Heb je een reële prijs betaald?