Authentiek of replica Tag Heuer Aquaracer WAY201A.BA0927

2020
Letland
Ja. Volgens Chrono24 marktconform.

Ik heb even wat foto’s bekeken en ik geef je bij dezen een sticker:

afbeelding

3 likes

Echt (denk ik).

1 like

Ik ben niet zo’n kenner van TH, eigenlijk helemaal geen kenner wat betreft horloges.

Waar ik wel een kenner van ben is de volgorde die je het best kan hanteren bij een aankoop. En die heb je niet helemaal juist. :wink:

5 likes

Ik neem aan dat er ook een TH pasje bij zit met serienummer, model en afstempeling van juwelier?

Deze juwelier kun je ook een mail sturen met de vraag of zij daadwerkelijk een TH met desbetreffend serienummer hebben uitgeleverd.

Reeds gedaan en in afwachting van een reactie.

1 like

Bedankt voor de snelle reacties heren. Andere Tag kenners: schroom niet om je mening te geven. Ik zou willen dat ik meer foto’s kon delen maar dit gaat helaas niet.

Deze vind je ook op de website van TH… is een referentie nummer… gewoon algemeen

Is dat zo? Als het nuttig is kan ik hem uiteraard opnieuw delen.

Hij had eerst alle serienummers en al gedeeld (ook van de TH card). Daarna aangepast.

heb je nog een foto van de achterkant?

41mm en 43mm…

Vind je op de website…

Ja dat snap ik zelf ook wel. Hij had ook deze codes gedeeld:

Foto van het internet

Deze zou ik persoonlijk zelf niet delen.

1 like

Wat je zou kunnen doen, is ga eens op een aantal websites kijken, waar ze fakes verkopen!

En kijk welk serienummer ze daar gebruiken… meestal gebruiken de meeste maar een paar verschillende of allemaal dezelfde…

2 likes

Dit is ook een goede tip… maar je zal maar net die ene echte hebben :stuck_out_tongue:

2 likes

Het gaat daarom, die Chinezen maken het horloge, maar ze worden door verschillende verkopers aangeboden… maar omdat ze uit de dezelfe fabriek komen, is het serienummer gelijk! Ook al bieden verschillende websites het horloge aan!

Volgens mij is dit toch een goed uitgangspunt, het faken van de registratie lijkt mij een erg omslachtig proces voor een fake van een max 200EUR. Plus ik heb eerder serienummers van fakes online getoetst en deze waren niet geregistreerd.

Ik mis de facetten op de indices die lijken gewoon plat te zijn. Of ligt dit aan de foto? Ik vind hem er ook niet zo " sprankelend " uitzien als een echte Tag. En ja, heb zelf ook een aquaracer gehad.

1 like

Hoort een Aquaracer geen schroefkroon te hebben? :thinking:

1 like

Ik denk het ook. Voor de zekerheid breng ik het horloge volgende week naar een Tag Heuer juwelier hier in de buurt. Hij kan dan bevestigen.