Authentiek of replica Tag Heuer Aquaracer WAY201A.BA0927

Op basis van de afwerking van de doos (zie je daar nou gewoon de lijmresten zitten?) en onderstaande zou ik niet durven inzetten op echt.

1 like

Deze vind ik niet onbelangrijk @frits123. Die van jou lijken op foto inderdaad vlak. Is dat zo of is dat gezichtsbedrog?

Verder kan ik weinig aanmerken.

3 likes

Oei, daar gaat mijn theorie

tja, als je van een mooi horloge een slechte foto maakt met slechte belichting, lijkt alles lelijk

3 likes

:joy:
Wat heb jij tegen een witte achtergrond?

On topic : lijkt me de real deal

2 likes

Klopt wel maar het ‘heuer’ in het logo wijkt toch af?

Wat heb je er voor betaald? Vaak geeft ons dat ook wel een richting en belangrijke informatie. Was it too good to be true? Dan was het dat waarschijnlijk ook…

En waarom zou je een horloge uit Letland kopen?:sweat_smile:

Algemene tips voor de volgende keer:

1. Doe je research.
  2. Buy the seller
  3. Bij twijfel over echtheid of wel betrouwbare verkoper niet doen
  4. Never pay retail er is altijd wel wat korting bij een juwelier los te peuteren.
  5. Eerst zeker weten dat alles klopt dan pas kopen, niet achteraf.
2 likes

Waarom niet als ik vragen mag

Omdat je een Aquaracer bij bijna elke fatsoenlijke juwelier op de hoek kunt kopen. Het is een regulier model dat niet limited is of discontinued of zeldzaam. Waarom zou dat niet in Nederland of België kunnen?

De streepjesmarkering op de bezel staat ook verder van het glas af dan op de echte.
Ik vrees het ergste.

Welke rolex dealer ken jij?

1 like

Maar als je er daar een voor veel minder kan kopen? Plus je zegt:

Maar je bedoelt dus specifiek een Aquaracer?

1 like

Waarom niet? Soms zijn de prijzen in het buitenland beter. Juist doordat het aanbod van standaard horloges groot is, kun je dit mooi online vergelijken. Met fabrieksgarantie kun je hem ook bij een NLse AD inleveren als er iets mee blijkt te zijn.

OT: ik zie niks geks aan dit horloge. Oneindig inzoomen op niet-professionele foto’s laat vooral de mankementen aan de foto zien ipv het horloge imho :sweat_smile:.

M.u.v. Rolex natuurlijk een bepaalde modellen van Patek Philippe en Audemars Piguet :wink:

1 like

Zou iig niet voor 10tjes werk of voor een paar honderd euro moeilijke gaan lopen doen in allerlei schimmige oorden in het oostblok met als gevolg twijfel te hebben of het allemaal wel in orde is :sweat_smile:

Bij twijfel retour doen als dat nog kan.

Zie zo op basis van de foto’s geen grote verschillen

Peter van Eugene van Baal kan je wel vertellen of ie echt is (Nijmegen)

Goeie van @Jasper. Heeft ie het wel?

Afgezien van verschillen door optische illusie van de foto ga je me toch niet vertellen dat je niet ziet dat de ribbels op de wijzerplaat niet ver genoeg doorlopen en er lege plekken zijn op de wijzerplaat waar de ribbel juist zou moeten eindigen?
Dat heeft niets met de kwaliteit van de foto te maken.

5 likes

Ff naar Specsavers! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zeg: fake aquaracer!

1 like