Authentiek of replica Tag Heuer Aquaracer WAY201A.BA0927

Ik ben niet helemaal zeker vanwege de lichtinval, maar heeft jouw secondewijzer niet een verbreding aan de achterkant, zoals het hoort, of niet? Kan het vanaf de foto niet goed zien.

Wow dat niemand dat eerder heeft gezien! Goed punt!

Oh dat dus. :sweat_smile:

2 likes

Het wordt nu echt spannend!

afbeelding

2 likes

Dit is toch de 43mm versie van TS? Of…

Edit, dan kloppen de lugs weer niet. Zijn anders dan bij de 43mm :roll_eyes:

2 likes

???

2 likes

Ga volgens mij hoort ie wel een schroefkroon te hebben ja. Mijn Aquaracer Way2110 had destijds ook een schroefkroon.

2 likes

Ja, dan klopt de gele tekst dus.

Waarom zou je vergelijken met renders? Die zijn ook niet altijd representatief. Hier de blauwe 43mm variant.

1 like

Maar de lugs kloppen nog steeds niet. Ga maar op de website van Tag kijken.

3 likes

Ik ben het met je eens.
Ik ben wel benieuwd wat het eindoordeel gaat worden…

2 likes

Ik denk dat ik weet wat de dealer gaat zeggen, maar misschien verrast hij ons (omdat de visueel foto versus echt object afwijkt).

2 likes

Eerst ff checken of ie schroefkroon heeft

Foto’s van de tag website, of eerste new arrival filmpjes op YouTube zeker niet vergelijken. Zitten vaak nog veranderingen in het horloge is mijn ervaring.
Eerste blik zegt dat hij gewoon klopt.
Afwerking is niet geweldig, maar dat is bij Rolex ook…

Warranty check zegt dit:

Als je wil dat ik hem verwijder, hoor ik het…

1 like

Ik zet nog steeds in op echt

• Real
  • Fake

0 stemmers

afbeelding
Spannend!

1 like

Inmiddels ook contact met verkopende partij. Zijn overigens heel meegaand. De twijfel is echter groot. Er zit natuurlijk wat verschil, maar soms is dit ook te verklaren door andere manier van fotograferen enzovoorts. Het blijft voorlopig een raadsel. Mijn vraag is: kun je aan het uurwerk 100% vaststellen dat hij echt is? Want dan is het probleem snel opgelost lijkt mij.

Heeft ie een schroefkroon

3 likes

Hm, clones krijgen steeds beter lijkende uurwerken. Zoek maar op omega 8800 fake…

Ga naar de goede horlogemaker, bij voorkeur die dat merk voert, en laat hem/haar kijken.

1 like