Authentiek of replica Tag Heuer Aquaracer WAY201A.BA0927

Mijn opa zei altijd " Twijfel is nee" als het horloge je een slecht gevoel geeft, zelfs als ie echt zou zijn, ben je dan ook ergens niet tevreden met de kwaliteit van de Tag Heuer. Dus ik zou sowieso lekker terugsturen. Geld lekker opzij leggen en je er nog meer in verdiepen en gewoon lekker dichtbij huis kopen…misschien dan een ander merk. Heb trouwens ook ooit een blauwe Tag Heuer Aquaracer Chrono gehad…niet héél lang gehad maar was er wel blij mee!!

1 like

Check even de code op je warranty kaart.
Als die overeen komt met mijn bovenstaande screen , klopt hij gewoon.
Of iemand moet een originele deksel hebben gevonden, met een origineel warranty kaart. En deze op een hele nette fake geschroefd hebben.

De doos lijkt ook gewoon te kloppen.
Check de gangreserve nog even en meer zekerheden hoef je niet te hebben lijkt me…

2 likes

Precies

Schroefdraad zit aan de volgens mij aan de binnenkant, dus lijkt me wel

2 likes

Feiten!

1 like

Wattan?

1 like

Heb nog niet zolang geleden op Avwc instagram een filmpje voorbij zien komen waar men gewoon warranty cards bedrukken met elk willekeurig serienummer, denk dat we er gewoon vanuit moeten gaan dat men in china het gewoon de moeite waard vindt een complete fake full set erbij te leveren…helaas

1 like

True, maar dat gaat dan over een Rolex die tweedehands 2k meer oplevert met het juiste papiertje. Niet over een horloge dat tweedehands 12/1400 doet.

Een warranty kaart drukken is niet zo moeilijk, deze online registreren met passende data is dat wel

Dat is ook zo…maar de ons welbekende Seiko Sarb wordt zelfs al nagemaakt op Wish…

1 like

Die heb ik gemist…idd dan zijn ze echt goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zo goed is een fake niet

Of misschien hebben ze de code gebruikt van iemand die zo stom was om hem op internet te plaatsen…

Denk dat dit een echte is. Beste is even langsgaan bij een expert. Zo op afstand obv vage foto´s gaat ´m niet worden.

post aangepast…
Ik had een foto online gevonden van een replica welke verdacht veel leek op de tag van de OP.
Maar door een forumlid gewezen o het feit dat posten van deze foto’s niet toegestaan is.

1 like

Zou die een schroefkroon hebben?

2 likes

@frits123 , ga je @Hertogjan nog laten weten of ie schroeft?

Ik denk het wel, zo ziet mijn schroefkroon er uit

1 like

De spanning stijgt!

heb daar niet heel duidelijke foto’s van