Op deze laatste foto ziet alles er toch eigenlijk goed uit…
Belangrijk ook, de bezel komt mooi overeen met de indices… dus steeds meer argumenten TEGEN fake…
Op deze laatste foto ziet alles er toch eigenlijk goed uit…
Belangrijk ook, de bezel komt mooi overeen met de indices… dus steeds meer argumenten TEGEN fake…
Deze is m.i. echt, schroefkroon voel je. Deze moet je dicht schroeven, niet enkel indrukken.
Frits, laat je niet gek maken… af en toe ga je dingen zien of geloven die er eigenlijk niet zijn!
Horloge heeft passende papieren… dus je zult zien, ook TH zal bevestigen dat dit een origineel exemplaar is
Jij zegt het, ik denk het.
Elk gefotografeerd horloge kan je in twijfel trekken. Dus ook de legitieme. De kenners hier maken elkaar gek en dus ook de topic starter.
Heb ook wat vertrouwen.
Op eerdere foto’s zag ik, icm het verhaal en de papieren, ook weinig rede tot twijfel. Dit is de 43mm en niet de 41mm waarmee hij werd vergeleken. Lugs kunnen ook anders ogen als de hoek van fotograferen anders is.
Ik heb deze ook gehad en zie eerlijk gezegd echt geen reden om te twijfelen aan de echtheid. Je kunt het laten checken, maar zou er voorlopig mijn nachtrust niet door laten verpesten…
De indices etc zien er pakken beter uit op deze foto’s dan op de initiële, was eerder het enige punt van twijfel maar ziet er gewoon goed uit. Algemene afwerking is hoogwaardig. Lijkt gewoon goed.
Yes. Ik heb een schroefkroon. Je hoort een heel zuivere klik als ''ie loskomt
Wat een rollercoaster dit topic, haha. Overigens onder de indruk van de behulpzame community hier. Waar ik eerst enorme twijfel had, is dit nu veranderd in vertrouwen. Ik sluit me aan bij de opmerking van sommigen op dit forum: soms ga je dingen zien die er niet zijn als je te lang naar een horloge tuurt. Alle seinen staan op groen: horloge van goede kwaliteit en hoog afwerkingsniveau; dit voel en zie je. Alles geleverd inclusief doos en papieren. Ik weet genoeg denk ik zo. Super bedankt voor de reacties allen!
Mooi zo, veel plezier met je horloge!
Mooi klokkie trouwens
Nou gelukkig maar.
Meer foto’s dan maar. Paar wristshotjes…
Hebben jullie de afwerking van de kast al eens bekeken tussen de crownguards ?
Ziet er niet uit
Ik zeg NEP
Of is het DNA
De weerspiegeling en kwaliteit doet optisch ook nog wel wat hoor
Ik snap wat je bedoelt, dit is echter de weerspiegeling van mijn dekbedovertrek. In het echt is het keurig strak!
Wristshots volgen binnenkort. De band moet nog versteld worden namelijk.
Oef die klik hoort dan weer niet. Moet zeker niet hoorbaar zijn bij een TH.