Authentiek of replica Tag Heuer Aquaracer WAY201A.BA0927

Al gekeken welk uurwerk er in zit? Lijkt me toch wel de doorslaggevende factor in deze.

Blijft speculeren. Ga ermee naar een horlogemaker/dealer voor een serieus antwoord.

Eerste wat mij op valt is dat die matt is en de meeste foto.s glimt en dat die niet overal strak is maarja dat kan nog
En dan de uitlijning foto.s die zeggen ook wel dat er iets niet klopt
Dus zou hem gelijk naar tag brengen en dan contact met chrono opnemen

We gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet en we gaan nog niet naar huis want de moeders zijn er nog steeds niet uit

1 like

dVtGcobFMRXO0

3 likes

Kun je nagaan, hoe glad het is, als je die weerspiegeling zo ziet!

Deze foto’s zijn I.i.g. niet top, als ik van een origineel horloge een foto maak en dan zie, wat er uitvergroot zichtbaar is, dan is dat ook niet altijd even geweldig…

Blijft een feit dat bij twijfel het verstandig is, een expert in te schakelen. O.b.v. de huidige foto’s denk ik, dat voorzichtigheid geboden is, voor wat betreft een uitspraak echt of nep.

1 like

Het is een gelimiteerde oplage van de Rolex grande Tag submariner. Deze worden gekenmerkt door een hogere afwerking en zijn nauwelijks van een Tag te onderscheiden. Op de markt gebracht door Rolex om een ander imago in verzamelaarsland te creëren. Je hebt goud in handen! Homerun!

1 like

Mijn fake horloge verraadde zich met de typografie. Daar wordt doorgaans gelukkig niet goed genoeg naar gekeken bij replica’s.

Ik adviseer je dus de details van de letters heel goed te vergelijken met een goede hoge resolutie foto van een origineel. En dan niet van de en gerenderde foto die uit een tekenprogramma komt die ik hierboven veel zie.

1 like

Het kan aan de foto’s liggen maar de afwerking lijkt me niet fantastisch bij uitvergroting.Er lijken braampjes op de wijzers/indices te zitten en de wijzerplaat komt wat verweerd over.

Ik heb nog nooit een nieuw horloge met doos en papieren open laten maken. Lijkt me ook niet echt iets wat iedereen doet…

Ik zie vooral pixels bij uitvergroting, maar kan aan mij liggen.

1 like

Beginnen we gewoon opnieuw ? :man_shrugging:t3: Hij is echt en de foto’s zijn slecht .

3 likes

Precies dit dus.

50% van de mensen stemt op fake; fijne expertise :thinking:

1 like

Yes. Dat is mijn dekbedovertrek zoals ik al zei😃 kan morgen wel andere foto maken

1 like

:rofl::joy::rofl:
Heerlijk topic !

3 likes

Hij lijkt mij echt hoor. Papieren en alles kloppen ook toch? Maar belangrijker is “ hoe voelt het aan” heb wel eens de fout gemaakt een nepper te kopen van goed kwaliteit. Echter, wanneer je het origineel ernaast voelt dan weet je het zeker. De klik van de bezel de schroefdraad van de kroon. Wanneer dat allemaal als echt voelt tja. Het is voor de grote replica’s niet mogelijk om de materialen van die kwaliteit en afwerking te leveren. Hoewel het er erg in de buurt komt.
Maar wanneer je dan het horloge openmaakt en het uurwerk bekijkt weet je het zeker.

Misschien kan een ervaren HFer je helpen er even naar te kijken en heeft diegene de juiste tools in huis.

Succes.

Die klik hoort juist wel!!!

Dat was nl. een probleem bij een horloge van mij… was ook echt, de kroon en het asje had een probleem!!

Bij al mijn horloges „hoor“ en voel je een klik als je de kroon losschroeft!! Omega, Rolex, Steinhart…

Sorry maar ik ben toch echt van mening dat je naar een TagHeuer AD moet gaan voor een 1 op 1 vergelijking met een echte…

?

Ik denk dat mensen nog steeds de huidige ‘standaard’ bij de top replica’s onderschatten. In het geval van dit soort simpele TagHeuer horloges zal het gaan om een 99% kopie. Genoemd horloge zit op 80% en is zonder enige twijfel een kopie.

Is er al een officieel oordeel van de horlogemaker na het openen van de case?

Mijn opmerking ging niet over de kwaliteit van de fakes maar over de online registratie.

Je bedoelt zonder complicaties?