Automaat mag niet stilvallen...herkenbaar?

Lekker dwangmatig gedrag hehe, wel herkenbaar maar maakt geen ene fluit uit.

Nee ik herken dit niet. Maar met meer dan 70 horloges is het moment van dat loslaten al lang geleden gepaseerd :wink:
Wel heb ik altijd een hekel aan het op tijd zetten van het horloge dat ik ga dragen. Over de datum gelijk zetten begin ik al helemaal niet :grin:

1 like

Ik heb een Oris 400 met een gangreserve van 5 dagen, ondanks dat ik het horloge helemaal heb opgewonden en elke dag gemiddeld 10 uur draag valt hij na 3 weken stil.

Wat vinden jullie, terug naar de AD?

Blijkt een poll te zijn waarbij meerdere keuzes mogelijk zijn, misschien is dat de reden van het vreemde resultaat?

1 like

Hoeveel beweeg je met je pols?

Gewoon normaal als ieder ander, ik zit, sta of loop natuurlijk niet extra met mijn pols te bewegen. Mijn andere horloges zoals Seiko of breitling kon ik zelfs een dag wegleggen, bleven gewoon lopen.
Heb trouwens de Oris net teruggebracht naar de AD.

Kom net bij de Oris dealer vandaan en die verteld mij dat, als het horloge eenmaal opgewonden is, en dan elke dag gedragen wordt, het horloge niet stil zou mogen vallen😉

Laat de horloge stilvallen, niet te doen anders. Naast de vrouw heb ik dan nog andere dingen waar ik me aan kan opwinden. :stuck_out_tongue_winking_eye: