Automaat rond de 100 euro

Ik ben op zoek naar een automaat rond de 100 mag er ook wel wat boven zitten. Moet wel stevig zijn. Iemand een idee

2 likes

Casio duro

AC_UY500

4 likes

Gewoon een hele goede kwaliteit voor E 100,00


2 likes

Ik heb een orient mako 2 te koop voor 100. :rofl:

Anders Vostok amphobia of Seiko 5

1 like

Inderdaad, Rick vroeg om een stevig horloge,…kan maar 1 merk zijn: Boctok.

6 likes

Inderdaad! Topic kan dicht…

2 likes

Invicta 1953

1 like

Die gaat voor een Premium.

Dat is een Quartz

7 likes

ben er ook tevreden van

1 like

Ja tuurlijk, je hebt gelijk. Was helemaal gefocust op die 100 euro

Nouja voor 100,- zou ik persoonlijk de automaat eis weglaten en bijvoorbeeld voor deze Duro gaan.

Denk een betere keuze dan een goedkope automaat.

Seiko 5 is wellicht dan de beste optie! Tal van keuze!

2 likes

Volgens mij kan je voor 100 piek er twee kopen (in verschillende kleur). En idd Quartz, goeie grab’n’go

1 like

Helaas wel 44mm. Ik zou dan eerder gaan voor de casio MTD1010. Die is 40mm als je hem kan vinden!

1 like

Heeft volgens mij wel een korte lug-to-lug

edit: 48mm en een goeie 200m waterdicht

Ik weet wel, het is ‘not done’, maar wellicht ook eens op AliExpress kijken. Merken als Cadisen, of Pagani Design hebben automaten, (veelal Seiko NH35, of Miyota), met zeer goede specs.
Merendeel ook ruim onder de € 100,-.

3 likes

Gewoon lekker een vostokje pakken hoor.

Precies dit. Heb onlangs een Pagani Design gekocht als cadeau voor m’n vader. Erg netjes afgewerkt en met een Seiko NH35, saffier glas, ceramische bezelinlay. Allemaal voor iets meer dan €80,-
Het is alleen wel een kopie/hommage van een Submariner.

3 likes

Zelf recent een Starking AM0170 besteld. 316L kast, saffierglas, miyota 8215 uurwerk erin, massieve bracelet met massieve endlinks… Klein tankje, draagt heerlijk werkt prima. En lekker apart ^^
Tadeloos afgewerkt. €64 momenteel…

Niks mis met horloges uit het verre oosten. Ooit was made in Japan gelijk aan imitatie goedkoop en prutswerk… Dat is het al lang niet meer en dit klokje hierboven zeker ook niet.
En in horloge land is er geeneen hand schoon… Ik zocht laatst naar een Poljot horloge op afbeelding op google; kreeg tientallen merken terug met gewoon hetzelfde horloge. Omega Junghans je noemt het ze hadden hun ‘eigen’ versie.

2 likes