Jaa de dial van de automaten met die waffle structuur vind ik alleen veel leuker
Nope. De PRX is entry level Swatch Group. Het is wat het is.
Och, tzt een nieuwe inlepelen.
Ik heb recent een citizen gekocht die ook waarschijnlijk een tijd heeft gelegen,gelukkig had ik nog garantie ,bij mij was de conclusie dat het vet schijnbaar verhard was en daar door niet meer kon opladen.
Oeps, gelukkig had je nog wel garantie. Kan dus ook wel eens niet goed gaan.
Als het horloge al die tijd stil heeft gestaan is de batterij tenminste nog niet leeg.
Dat kan wel degelijk. Er zitten schroefjes op de balans waarmee het uurwerk nog steeds door een horlogemaker of handige doe het zelver kan worden gereguleerd.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom deze uurwerken als wegwerp-uurwerken worden weggezet eerlijk gezegd. Er zit een gemodificeerde ETA 2824 in. Zonder de ETAChron regulator, maar laser gereguleerd. En met een siliconen echappement, wat ook door veel high-end merken zoals Zenith en Omega gebruikt wordt.
Al met al een uurwerk wat ook gewoon door een onafhankelijk horlogemaker geserviced of gereguleerd kan worden. Dat de uurwerken tijdens service vervangen worden heeft niets met de kwaliteit van het uurwerk te maken, maar is puur een kosten aspect
Ik zie geen beren op de weg!!