Ik woon in de buurt van Middelburg dus erg in de buurt is het niet, maar passen voor zo’n formaat is inderdaad geen slecht idee!
Spaar door voor een speedmaster ️
Of voor een Daytona, uiteindelijk wil je toch een…
Ja misschien uiteindelijk maar een reduced speedmaster hoeft niet zo’n grote stap te zijn
Een reduced met achterstallig onderhoud kost volgens mij al gauw 1.5k. Dat is toch een flinke stap voor iemand die z’n budget aan het oprekken is vanaf 400 Euro. En dan heb je nog steeds maar een slap aftreksel van de pro.
En een aankomende onderhoudsbeurt die zomaar €750 kan kosten.
Echt een goede tip dus
Er happen maar weinig mensen he
Of 2 horloges! En leuk Dan Henry 1962 en een Seiko 5 automatic?
Die blauwe Seiko Solar past dan wel weer in het auto-gebeuren… daar is die chronograaf goed bij te gebruiken.
Buitendat moet hij snel verkocht zijn… mijn handen jeuken.
Voor 400 euro kun je ook een mooie 2e hands Hamilton automaat krijgen. Imho een prachtig merk.
Hoi allemaal, ik ben eruit hoor! Dankzij jullie hulp heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken. Ik ben gegaan voor 2 heel verschillende horloges!
Ik ben gegaan voor de Seiko 5 srpd51k1 als automatisch horloge.
En de Dan Henry 1962 evil panda in combinatie met en zwarte en bruine lederen racing band.
Zodra deze binnen zijn stuur ik nog wel een paar mooie foto’s!
Leuke keuzes! Zie graag de foto’s
Mogelijk al de foto’s voorbij zien komen in het ‘wat dragen wij vandaag deel …’ topic. Maar hier nogmaals de foto’s van de Dan Henry. Eerste indruk is super!!
Foto’s van de Seiko komen ook zodra ik deze binnen heb.
Goede keuze! Mag ik vragen waarom je toch niet voor de 1964 bent gegaan?
Zeker! De bezel op de 1962 vond ik een stukje sportiever ogen. Nou heb ik wel lang getwijfeld tussen beide hoor.
Lekker hoor!
Goede keus veel plezier er mee