Zou m direct laten laserwelden, kan helemaal niet tegen ‘karakterbutsen’
Jammer maar dit is over. Die kan je niet meer dragen. Niets aan te doen. Gooi hem maar weg.
Ps, meld me even wanneer het vuilnis bij jullie in de straat wordt opgehaald, dank!
Wordt nu al een paar keer genoemd en ik wil daar wel even een nachtje over slapen, maar ik heb geen idee wie dit dus doet en wat het kost.
Zou m nu gewoon lekker afraggen. Kan toch niet slechter…
Daarna laserwelden.
Een jaartje of 10 kan ook. Eerst een paar extra verzamelen joh!
Je kan ook blij zijn dat dit gebeurd is.
Nu kan je vrij van je horloge genieten, niet constant bang zijn voor een krasje. Weg van dat benauwde.
Be still, sad heart! and cease repining;
Behind the clouds is the sun still shining;
Thy fate is the common fate of all,
Into each life some rain must fall,
Some days must be dark and dreary.
Gewoon verkopen.
Staat: Paar maanden oud. Zeer netjes. Op één plek klein veegje. Lastig te zien met blote oog. Alleen vanuit een bepaalde hoek.
Heb je thuis niet een puber rondlopen die bij zijn vriendjes stoer wilde doen met een Rolex en hem daarna “netjes” heeft teruggelegd…?
Ah ja, een krasje… de eerste doet altijd even pijn maar het is onvermijdelijk
Nee van dat soort langdurige geslachtsziekten ben ik gelukkig bespaard gebleven.
Enige die bij dit horloge kan ben ik, is netjes en goed opgeborgen als hij niet wordt gedragen.
Deze heb ik ik er echt zelf opgezet.
langdurige geslachtsziekten
Ik ben ook des doods voor mijn eerste echte krasjes of zelfs dit. Het hoort er helaas wel bij inderdaad, dat went na een tijdje wel. Maar nu zijn zowel de deuk als de gevoelens nog vers, geef t tijd. Klinkt net alsof ik het heb over een relatie die over is…
Zit niet zo te miepen. Het is een toolwatch. Van staal. En als je die gebruikt komen er krassen op. Zoals op alle horloges:
Laserwelden, de suggestie van ome @HanDavinci. Want polijsten is doodzonde. Ik verkies scherpe vormen over krasvrije oppervlakken.
‘Het grote afgeragde troep van Fate-topic’
Supervervelend. Naar gevoel ook. Je oog valt er waarschijnlijk telkens op als je het horloge nu draagt, of je draait zelfs je pols om te zien of het er vanuit een andere hoek of in een ander licht minder erg uitziet (ik ben ervaringsdeskundige ).
Voor mij is de oplossing om het een tijdje ‘actief’ te negeren, totdat het je niet meer zo opvalt. Uiteindelijk maakt het (mits je het horloge niet binnenkort wilde verkopen) ook niet zoveel uit, het is puur een kwestie van acceptatie
Dit is geen kras maar een hap.
@sj44k stoort het je? Verlies pakken en weg ermee.
Dan kan een ander genieten van dit horloge.
Polijsten of welden zou ik niet doen.
Ho even, de sub toolwatch noemen prima, maar een OP naaaah not so much in mijn beleving.
En nee ik hoef mijn horloges niet zo clean te houden als een verder niet nader te noemen mede forumlid (u denkt nu toch allemaal aan dezelfde persoon )
Krassen prima (nahja onoverkomelijk), maar dit is gewoon een dikke nare buts / veeg op de facet van mijn lug, duidelijk zichtbaar en lelijk.
Behalve dat is dit gewoon de meest lelijke buts so far in 1 keer in mijn horlogedragende leven. 1 keer (ik herinner het me nog goed) een compleet glaasje van mijn Lorus (ik heb hem nog steeds trouwens) naar de gedver geholpen tijdens mijn cariere als vakkenvuller en ik en stalen pin raakte tijdens het vakkenvullen en die vrolijk over het gehele glas trok.
Dit is niet miepen … dat doet gewoon echt even pijn mede omdat dit wel 1 van mijn meest favoriete horloges (en nee niet het meest kostbare) is en nog maar zo kort in bezit .
En dat impliceert trouwens meteen dat ik hem NIET wil verkopen, beter nog als ik hem had willen verkopen had ik dit topic niet gemaakt, want zodra ik deze rakker in het blauwe gedeelte ga plaatsen gaat iedereen zijn huiswerk hier doen en gelaserweld of niet gepolijst of niet … dit topic zal altijd bestaan als referentie naar mijn OP.
Dus het openen van dit topic maakt dat ik hem echt niet wil verkopen (al speelde dit wel een minuut of wat vanochtend door mijn hoofd in). Zie het als zelfbescherming.
Vooralsnog mag deze mee in de kist over een jaartje of 50 / 60.
Ik zou dan wel geneigd zijn om met een hamer heel hard op mijn hand te slaan om de pijn van die buts even kwijt te zijn.
Je kan dit zelf, tot een acceptabel niveau, opknappen. Met een scherp oog, vaste hand en de juiste materialen!