Auw!

Zwitserse magie

Auw ! :slightly_smiling_face: Volgens mij wordt er juist materiaal toegevoegd, zodat het weer in de oorspronkelijke vorm afgewerkt kan worden.

Ik zou er ook schijtziek van zijn !
Mijn GS ligt om die reden vaker op de plank dan om mijn pols !
Maar de foto’s van Tom relativeren toch echt wel !
Ik zou hem snel laten repareren en ik ga mijn GS maar weer eens om de pols slingeren :wink:.

3 likes

Je zou bijna denken dat ze je stiekem een nieuwe hebben gegeven :slightly_smiling_face: Of iets serieuzer, dat het voor Rolex (zelf) gemakkelijker is om de hele kast te vervangen.

2 likes

Dat is inderdaad te lang.
Als ik mij er te lang aan zou gaan ergeren dan maar eerst laserwelding.

1 like

Goeie! dit vergeet ik soms nog wel eens, tis meer een sieraad dan een gebruiksvoorwerp🤔

Ik wist niet dat ik zooo dom was !

Dank je :rofl:

1 like

Ik hoef daar geen seconde over na te denken. Zo is wat mij betreft de magie van de OP verdwenen. :neutral_face:

2 likes

Ik zou er nog wat butsen en krassen bij maken.
Dan valt die ene deuk niet zo op :nerd_face:

1 like

Van mij was via Rolex Keulen

2 likes

Duitse magie

1 like

Nee was echt dezelfde kast, kon het aan een ding herkennen.

Je moet deze maar eens volgen. Dit is echt next-level shit

https://instagram.com/martinigiancarloparma?igshid=k4zudngnz0bd

7 likes

Ajjjj, dat is zeker niet fijn… ach ja als je 10 OP’s naast elkaar legt weet je wel welke de jouwe is: karakter heet dat!:grin:

1 like

Verkopen en een nieuwe kopen.

Gedaan :+1:

Verschrikkelijk om te lezen !

1 like

oef… ik ben normaal gesproken altijd van doe niet zo moeilijk het is maar een haarlijntje, horloge moet gebruikt worden maar dit is toch echt meer dan dat. Sorry man, sterkte!!!

1 like

Poooohhh wat een dikke krater. Wat een ellende. Dat komt vast niet van alleen in de horlogedoos. Kun je je niet herinneren dat je het horloge met mach 5 tegen een tafel rand aan hebt geknald? Desalniettemin veel sterkte.

1 like