Auw!

Ik zal het een beetje relativeren voor je maar allereerst, het ziet eruit alsof je bent uitgeschoten met de slijptol. Nasty dus,maar het is de eerste en het mist wat balans. Je zult het vanzelf niet meer zien na een tijdje.

Laserwelden gaat je kosten en na het ophalen heb je weer een kras ergens anders. Gewoon even laten zitten en kijken of het je niet meer echt opvalt.

Hoe lelijk een baby ook is, de ouders vinden het altijd mooi :wink:

2 likes

Vergeef me voor mijn zwartgalligheid maar er worden ook kinderen ter adoptie aangeboden.

7 likes

Je bent in vorm.

2 likes

Of zou het ervaring zijn?:thinking:

3 likes

160 + reacties op een deukje in een horloge :roll_eyes:
Het kan gefikst worden met welding, dat weten we nu ook.

Maar op een gegeven moment ( nu dus ) gaat men het over
baby’s, adoptie, socio-economische problemen en weet ik het wat hebben.
Blijft een vreemd forum, of beter gezegd vreemde forumleden :thinking:

3 likes

Zou het merendeel daarvan omwille van wanhoop en socio-economische problemen gaan? En een minderheid die het nog steeds doet om de een of andere schande weg te moffelen, waarschijnlijk onder groepsdruk?

Ik vermoed dat negen van de tien adopties als hartverscheurend wordt ervaren door degene die het kind afstaat. Mocht dat je zwartgalligheid wat indammen?

Sorry voor de off topic. :slight_smile:

3 likes

Just living up to the name!

1 like

Heeft het leven nog wel zin na zo’n ontdekking? :thinking:

3 likes

Is dit typisch voor Rolex, dergelijke schade?

Rolex is kwalitatief een stuk minder ja.

1 like

Ik ken @mafkees een klein beetje, en als het al een grap was, was hij meer dan wrang. :slight_smile:

Dat gezegd hebbende: Terrassen in Arnhem zijn toch ook weer los, @Blauwbeer, @anon50762135 en @Mafkees? Want dit soort discussies is beter over een pintje.

2 likes

Dit kan ÉCHT niet…! Meteen voor 1k op marktplaats zetten en na verkoop snel een nieuwe kopen.

*zwengelt marktplaats alvast aan*

1 like

Haha! Het was wel een grapje naar aanleiding van de kinderen-analogie.

Terras: I’m in. Moet ik wel even zo’n proletenmondkapje fiksen.

Boeie ! Het blijft een mooi horloge toch?

1 like

Als het je echt stoort dan zou het ik het wel laten laserwelden en opnieuw brushen en polijsten zoals al meerdere keren geopperd in dit draadje.

Misschien niet direct, je kan wachten op meer krassen die je misschien op gaat lopen en dit op termijn laten doen.

Ik wil ook liever geen 2e hands horloge die gepolijst is.
Maar dat heeft als reden dat veel van dat werk door lieden gedaan wordt die beter op een autosloperij de kost zouden moeten verdienen.

Een oude kennis van me sleutelde nooit met zijn SeaDweller om tot hij op een dag toch zijn horloge omhad. Die heeft hij keurig afgedaan en op de werkbank gelegd.

Er lukte iets niet bij het sleutelen aan een motor en hij gooide uit frustratie een baco op de werkbank. Op de lug van de SD zat een flinke buts die een paar maanden later keurig hersteld is door middel van laserwelden en opnieuw brushen en polijsten.

Ik heb het eindresultaat gezien en het is gewoon onzichtbaar naderhand als het goed gedaan wordt.

Succes.

1 like

Helpt mij anders prima in mijn relativatie proces :slight_smile:
Beetje humor en afleiding heerlijk! Precies waar ik om vroeg.
Enneuh 160 reacties tonen medeleven en compassie van lotgenoten, mede horlogegekkies die dit tenminste snappen.
Voelt als een heel fijn warm bad! Love this forum, love this community!
Dank allen!

4 likes

Gewoon je andere 3lugs ook beschadigen. Beetje symmetrie is prima.

Ik snap dat het kut is, vond ik ook bij de eerste krassen maar nu, boeiend!!

Je hebt ook mensen die alleen in hun Ferrari rijden als de zon schijnt en waarbij de toerenteller niet boven de 5000 RPM komt, ik ben meer van: trappen met dat hok, had hij maar geen motor moeten worden :+1:t2:!

Geniet van je buts en denk; ik leef met iets leuks om mijn pols en niet meer dan dat. Dus niet: Ooh ik moet uitkijken waar ik mijn pols ga plaatsen omdat ik mijn dure klatser om heb😉!

1 like

Hey, een horloge dragen gaat niet zonder er ooit sporen op te krijgen. Of je moet een museum exemplaar willen, en hem in een kluis laten (safe queen).
En natuurlijk is het zwaar kl*ten dat je nu wel een behoorlijke buts hebt opgelopen, maar je hebt nog steeds een geweldige Rolex toch? Dit is niet meer dan de prijs die hoort bij het gebruiken van een horloge waar hij voor gemaakt is: namelijk dragen.

Blijf hem met trots dragen.

1 like

Gedeelde smart is halve smart, dat is ook wel weer zo hoor :+1:

1 like