AVW Vlog/Docu - en wat vinden we er van?

Must see! Hele toffe vlog van Jasper en zijn team in een docu style. 40 minuten genieten voor de echte horloge liefhebber. Gaan jullie meer van dit soort vlogs maken , Jasper ?

20 likes

Hou ons niet langer in spanning @AmsterdamVintageWatches

2 likes

Op 36:21 het antwoord!

1 like

Dit doet sterk denken aan het format van Gentleman Timepieces en dat is geen toeval denk ik. Kan me voorstellen dat het jong publiek trekt die van horloges houdt. :+1:

6 likes

Ik ga hem zo kijken, lijkt me wel interessant.

De thumbnail deed mij in ieder geval een beetje aan het volgende denken:

3 likes

Klopt helemaal. AVW mag wat mij betreft meer van dit soort vlogs doen. Kijkt lekker werk tijdens het thuiswerk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mannen! Yes, we zijn wel van plan dit wekelijks te doen in aanloop van onze Videoland documentary :raised_hands:

36 likes

Nee! Waarom daar? Wilde Netflix niet? Even spammen dat je dure daytona’s verkoopt aan bekende Amerikanen enzo.

1 like

Videoland…de Tokkie der streamdiensten. Jullie verdienen beter…

9 likes

Beter dan.
Wat is beter dan?

Het kan mij echt geen reet schelen of ik die documentaire nou op Videoland, Netflix of gewoon YouTube moet kijken.

Het idee is tof, ik hoop de uitwerking ook.
Gelet op de content van AVW zelf zal dat vast wel goed komen.

Lekker bezig mannen!

5 likes

Dat lijkt me subjectief. Het belangrijkste verschil tussen Videoland en bijvoorbeeld Netflix, is dat Videoland geen op zichzelf staande aanbieder is. Videoland is eigenlijk gewoon de ‘premium’ on demand tak van RTL.

Dit trouwens:

Lekker bezig @AmsterdamVintageWatches

1 like

Tof, ik kijk nu al uit naar de volgende vlog. Wanneer komt de documentaire uit ?

1 like

Heel vet! Niets mis met videoland.

2 likes

Meerdere partijen waren geïnteresseerd, maar het aanbod van Netflix is erg groot en versplinterd; levert potentieel minder kijkers op. (zeker internationaal als serie in andere taal)

Anyways, staat gepland rond april. In de tussentijd leuk om je zoet te houden met onze wekelijkse vlogs :slight_smile: minder gepolijste beelden.

PS: thanks voor het enthousiasme!

35 likes

Net de aflevering uit Belgrado gekeken, erg leuk!

1 like

Thanks! Maar dat is van mijn KOV-YouTube kanaal :slight_smile: Dat heb ik opgezet onafhankelijk van de zaak maar met de insteek van een liefhebber.

13 likes

Meer geld… :wink:

Wilde het net opschrijven hier. :slight_smile: Ja daar hebben ze het 1:1 van gekopieerd, wel een leuke serie, kijk het als achtergrond muziek als ik s’avonds nog werk. Die vlog van avw ook leuk trouwens, alsof je een dagje meeloopt.

1 like