AVW Vlog/Docu - en wat vinden we er van?

Ik realiseer me nu wel hoe vaak jullie zo’n verpakking met twee kilo tape staan open te maken :slight_smile: was je een kov aan het opnemen of repeteren? Gaat allemaal niet vanzelf, leuk om te zien dat dat overal het zelfde is: Sprezzatura, de schijn van moeiteloosheid

3 likes

En vergeet je controle service niet!

12 likes

Haha top, die gooi ik even op Instagram stories met een tag :fire:

9 likes

:ok_hand::sunglasses:. Heb je ook je kroontje op je tand gezien :joy:

En lekker bezig Jasper!
Het succes ging niet vanzelf en is je van harte gegund :facepunch:

3 likes

Doet mij een beetje denken aan ‘‘The timepiece Gentlemen’’ op youtube. ook leuk om te kijken.

2 likes

@AmsterdamVintageWatches wel gaaf dat je er een echte show van gaat maken. Zoals ik al zei, jammer dat het Videoland is. Aan de andere kant val je bij bijvoorbeeld Netflix weg inderdaad. Alleen is de kans dat ik het ga zien wel erg klein geworden. Ik ga geen abonnement bij hen meer afnemen denk ik.

1 like

Wow dit zijn wel andere tijden dan 25 jaar geleden als ik Paul over de Rikketik zag racen om 2 rondjes te lopen om zo snel mogelijk de leuke stukken op te pikken en een kleine winkel bij de Mensa…Super om dit te zien!

1 like

@AmsterdamVintageWatches kan je wel, uit alle eerlijkheid zeggen of alles 100% real is of is het 99%. Just gotta know.

1 like

Wanneer je een Vintage Rolex koopt krijg je gratis een jaar lang Videoland denk ik.

2 likes

Denk dat het voor zich spreekt dat t allemaal echt is… zo goed zijn we niet in acteren dus denk niet dat we niet met iets anders weg komen.

5 likes

Moest het toch vragen man. Ik vond het echt leuk om te kijken. Viel mij wel op dat de boys wel echt een werkplekje nodig hebben i.e. bureautje met schermen (kunnen ze whatsappweb op doen). Op zo een klein schermpje kijken op een bank is echt niet praktisch zeg maar.

Heb t net even gekeken en vond het best leuk!
Imho beter als de heren met z’n 3en zitten voor de watchtalk.

Dit format is wat levendiger en gebeurt wat meer, ook met de beelden buiten AVW .

Kom maar op met de volgende ! :+1:t2:

1 like

Werken met mooie spullen, enthousiasme, vakkennis, mooie sfeer onderling, dikke resultaten en doen wat je graag doet…dat wens je toch iedereen in zijn baan. Inspirerend guys!

2 likes

Leuk om te zien ik ga de volgende aflevering ook kijken :+1:

Ik heb wel een klein puntje van kritiek maar dat is van technische aard: het geluid

Het kan aan mij liggen maar het galmt nogal binnen en als jullie door elkaar praten dan vind ik het soms moeilijk te verstaan. Hiernaast is het soms te zacht en soms te hard.

Ik ben geen geluidstechnicus hoor gewoon een zeikerd

1 like

Denk dat het een blijvertje gaat zijn op mijn lijst :+1:
Leuk gemaakt, leuke inkijk alleen zoals hiervoor al gezegd de verschillen in de volumes is wat storend (ik wil niet continue mijn geluid moeten bijstellen tussen zacht en hard om het goed te luisteren).

1 like

Ik vond het ook wel leuk om te kijken. Je krijgt soms het idee dat die gasten alleen maar een beetje de hele dag lopen te kloten en tussendoor wat horloges verkopen. Door dit kijkje achter de schermen bij het bedrijf zie je ook dat er toch ook best hard wordt gewerkt.

Moet tegelijkertijd ook wel een droom zijn voor deze jongens om de hele dag met horloges bezig te zijn en mooie reizen te maken.

1 like

Ik ga het filmpje zeker nog even kijken.
Enne @AmsterdamVintageWatches mag ik je login voor Videoland???
Naast Netflix, Prime, Apple+ enz wordt het wat veel.
Of komt het ook nog ergens anders daarna?
Top bezig!!!

2 likes

Gokje: Disney+

Lekker bezig Jasper! Ben nu al benieuwd naar seizoen 2 … :sunglasses:

2 likes

Ha, welkom terug!

2 likes

Gister heb ik dus de docu bekeken. De uitspraken van ene heer de Vries en het promotie bezoekje bij een talkshowhost deed al het wat stof opwaaien. Maar eigenlijk vind ik het gewoon een leuke docu. :+1:t2: Jasper geeft een leuk inkijkje in zijn wereld!

1 like