AVW Vlog/Docu - en wat vinden we er van?

Ha ha Jasper vs Wilfred

https://www.youtube.com/watch?v=wXZMQ4U_KDY

5 likes

Stuitend vooral dat een (goedbetaalde) presentator voor een businesszender geen enkel besef lijkt te hebben dat de (generatie)kloof tussen traditionele marketing en branding en zoals ‘influencers’ en de nieuwe generatie het aanpakken allang geslagen is.

Vind het ook prima als je vraagtekens stelt bij de manier waarop er met Corona wordt omgegaan maar triest als je je blijkbaar niet realiseert hoeveel boter je op je hoofd hebt. Elke kut die een boekje heeft geschreven of een theaterprogramma voor 50 mensen heeft gemaakt reist stad en land af om daar te komen zitten, hoe is dat ‘noodzakelijk’? Hier had Jasper wel wat beter op kunnen reageren mi. bijvoorbeeld door te vertellen dat iedereen regelmatig getest wordt (indien waar uiteraard).

Zijn zat gasten bij BNR die wel kritiekloos alle ruimte krijgen om hun decadente producten te propageren. Hell, het programma De Grote Autoshow staat volgens de maatstaf van Wilfred minstens zo ver buiten de realiteit. Daar heb je ook niks te zoeken met je modale salaris


Vind ook de algemene kritiekloze houding tov Peter (beterwete)R de Vries zeer ergerlijk. Die man, los van zijn persoonlijkheid, is ergens heel erg goed in en dat heeft hij ruimschoots bewezen. Vervolgens hem overal een podium te bieden om zijn onderbuikgevoelens te etaleren over andere onderwerpen, en hier ook nog waarde aan te hechten, is echter walgelijk.

De stijl van AVW past ook niet bij mij, maar ik vind het oprecht knap hoe ze het hebben opgebouwd. Zeer tof en eerlijk wel dat Jasper gewoon aangeeft dat ze een karikatuur van zichzelf zijn op zakelijk vlak qua presentatie, zouden meer publieke figuren, aan zichzelf, moeten durven toegeven


Ik heb hier een tweeledige reactie bij:

  • helemaal mee eens, zeer ergerlijk
  • Ok boomer

Blijkbaar ben ik ook een oude boze witte man geworden


14 likes

Eens.

Net dat filmpje met Peter R ook nog eens bekeken. Hij zegt dat ze goed zijn in horloges verkopen, maar niet goed in marketing en PR. Maar dan snap je er niets van want juist door de fantastische marketing en PR verkopen ze zo veel.

En idd beetje Nederlands om zo te zeuren over een horloge ophalen in Rome. Het is toch business, dus noodzakelijk. Jasper z’n huur, medewerkers etc moeten toch ook door worden betaald. Of moeten we dan voor elk stukje business bepalen of het noodzakelijk is. Dan blijft er weinig meer over wat echt noodzakelijk is.

5 likes

Top!

1 like

De docu bekeken, op en top genoten, genoten van de prachtige horloges en de passie van echte vakmensen, passie die je maar weinig ziet. Geweldig.

1 like

Hier ook echt genoten. Dankzij hun kanaal eigenlijk voor het eerst echt interesse gekregen in horloges van dat kaliber
Maar voor nu rock ik nog maar even een seiko😁. But one day


Aanrader, gewoon bingen die afleveringen!

2 likes

Ik heb net lekker zitten kijken in bad. Erg leuk! En een fantastische en nuchtere blik van z’n lieve moeder.

Morgen moederdag jongens. Niet vergeten. :crossed_fingers:

3 likes

@Rik
Ik ben het volledig met jou eens.

2 likes

Gisteren de AVW docu in een keer weggekeken. Heerlijk. Heb constant met een big smile naar de beelden gekeken. Geheel in lijn met de communicatie zoals we dat van Jasper & Co gewend zijn. Op naar deel 2.

1 like

Leuke docu mis alleen Nick,waar is Nick gebleven?

4 likes

Die verstoppen ze tegenwoordig in de bezemkast als de camera’s draaien geloof ik. Jammer want de eerste watchtalks met Nick waren echt zeer vermakelijk.

6 likes

Volgens mij waren die supersuccesvolle rapper expose filmpjes ook een aanleiding minder voor de camera te gaan staan.

destijds met Nick waren de watchtalks nog wat meer ‘down to earth’, echter doen de boys van avw het marketing en pr technisch uitstekend op het moment. De docu moet ik nog gaan zien, heb zelf geen videoland, dus moet nog kijken hoe ik het ga bekijken :rofl:

1 like

Eerste zoveel dagen gratis als proefperiode. :ok_hand:

1 like

Na de docu gezien te hebben komt Jasper niet meer zo sympathiek over.
De man verkoopt tweedehands horloges en loopt naast zijn schoenen.

2 likes

En wat is hier zo erg aan ? :sweat_smile:

Bij rappers onderling gaat dit al zelden goed, laat staan als een of andere handelaar even een plasje komt doen.

2 likes

Lekker denigrerend weer.

Ik weet genoeg.

1 like

U bent toevallig rapper
 :thinking:

3 likes

Dus omdat rappers onderling zich niet kunnen gedragen moet iedereen zich naar hun standaard schikken?

Maarja, Jasper heeft zichzelf nu geprostitueerd aan John de Mol en is daarmee een publiek figuur geworden en dus vogelvrij