AVW Vlog/Docu - en wat vinden we er van?

Waarom is het nodig dat een horlogehandelaar hier aan meedoet?
Is het marketing of iets anders?

Alles wat die gasten doen is marketing/branding/influencing.

1 like

Leuke docu, interessant te zien hoe het achter de schermen aan toe gaat.
Maarreee…

b5fc9638-7967-4372-93f5-68c131fbd092
:kissing:

3 likes

Nondeju, ik heb er speciaal een 14 daags proefabonnement voor afgesloten om het zelf te zien. Ik werd namelijk door iedereen, die weet dat ik iets met horloges heb en de docu (mwah) heeft gezien, geappt met nogal raak commentaar over het optreden van AVW. Ik wilde het met eigen ogen zien. Ik hoop van harte dat de jongens zich beseffen dat als je zo hard blaat en provoceert, dat je ergens de verkeerde treft. En dan ligt er geen C4 voor de deur, maar is het onder je auto geplakt. Jammer eigenlijk dat de horlogewereld nu zo wordt gepercipieerd door een groot aantal mensen, want in de basis is het natuurlijk een nogal nerdy hobby, en helemaal niet zoals neergezet.

25 likes

Ik ga niet kijken. Volgens mij zie ik ze al genoeg… :slight_smile: en dan ga ik niet eens naar de winkel.

Eens! Lekker wel!

En hoewel ik begrijp dat je zegt dat

Denk ik ergens dat de hobby nerdy genoeg is dat het met dat groot aantal mensen misschien wel meevalt.
Zelf ben ik door welgeteld 1 iemand op de docu gewezen die weet dat ik van horloges hou en diegene heeft alleen maar gezegd “gaat over horloges, iets voor jou lijkt me zo”

Goed, ik heb net m’n abbo aangezet en ga ook eens even kijken na al dat geklets van jullie nerds! :stuck_out_tongue_winking_eye::hugs:

1 like

Here we go!!

5 likes

Denk dat Videoland ook een tegenhanger moet maken over de Rikketikbeurs… :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Hier tegelijk begonnen. Ik bewaar dr nog 1 voor morgen.
Nu met dikke gangsterrap in m’n oortjes stoer naar boven lopen en es ff heel stoer mijn tanden poetsen!

Ben ik sfeergevoelig? Yepppp!

1 like

:joy:

1 like

Kan ze helaas geen ongelijk geven…

1 like

Die Jasper is toch gewoon een typetje van Leo Alkemade?

:joy:

2 likes

Beau geeft aan dat hij in het begin heel negatief over hun dacht. Later (toen hij hun beter leerde kennen, draaide hij zijn mening bij)
Dus de docu geeft een heel verkeerd beeld af. Niet iedereen heeft Jasper aan tafel zitten om een nieuwe mening te krijgen.
Dus resumé. Docu geeft een negatief beeld, dus mislukt.

In de ogen van traditionele media gedicteerd en bekeken door boomers, niet de doelgroep van AVW dus die geven geen neuk…

Tenzij je hobby patsen is, en dat segment wordt aardig door de heren gedekt. Het is alleen jammer dat deze twee werelden olie en water zijn, ik zie lil kleine nog niet meedoen over een zaratsu discussie in het gs topic hier, of de mate van afwerking van een one herz gronefeld, en die mensen uit die topics kopen geen RoLeX mEt StEeNtJeS voor de baby van lil kleine, is dat dan lil lil kleine trouwens?

Over tot de orde van de dag @superc, ik moet nog steeds een keertje langskomen voor een kop koffie zodat we de nerd in nerdy hobby kunnen stoppen :joy::joy::joy::joy:

4 likes

image

2 likes

Minder ‘lineaire’ televisie en posten waarschijnlijk niks op de Facebook (boomertown) van Beau.

Blijkbaar doen ze voor een bepaalde doelgroep (behoor ik ook niet toe voor de duidelijkheid) iets goed want onsuccesvolle figuren hoor je niet zoveel over. Iets met maaiveld…

1 like

Dat was nou ook mijn indruk. Een horlogevlog die specifiek heel erg light is als het op horlogenerderij aankomt, waar eigenlijk losvast bijzonder weinig informatie of lijn in zit en die inderdaad als “ongepolijst patsen” aangemerkt mag worden.

Ik ben weliswaar geen boomer, maar ik heb evengoed geen geduld voor structuurloze personality-content. Zelfs dit stuk Noorse slow TV heeft een begin en een eind:

Ik heb er doorheen gespoeld, maar ben ook daar na vijf minuten mee gekapt. Terug naar interessanter verhalen:

:wink: Leer ik ook nog wat van.

4 likes

Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het opnieuw. De manier waarop AVW positie neemt in de markt heeft niets te maken met horloges, dan wel met ego’s, geld, macht, en decadentie. Ik vind dat als liefhebber geen aantrekkelijk gegeven. Het wordt zo een soap volle holle oneliners.

Ik ben er ook van overtuigd dat dit niet zou werken in België.

6 likes

:joy:

Je moet er overigens eens op letten; AVW draait enkel en alleen om stone cold cash. Elke dag geblaat over geld. Op dat vlak is het een goede afspiegeling van het groene deel hier op het forum.

Ik wil het als nerd hebben over een accentje dat bij die wijzerplaat wél of niet op Genève staat, maar ik snap dat dat de liefhebbers van stone cold cash geen hol kan schelen.

6 likes