AVW Vlog/Docu - en wat vinden we er van?

Ga je me nou werkelijk vertellen dat we geen contingent Belgische snabba-cash patsers kunnen optrommelen? Op 11 miljoen man?

Ik denk dat dit wel zou werken in België, maar dat de Vlaamse variant het op een charmantere manier zou brengen. Waarschijnlijk omdat mijn indruk van veel Vlamingen is dat ze minder plat zijn dan Nederlanders in het algemeen en randstedelingen in het bijzonder.

1 like

Daar hebben horloges dan weer alles mee te maken, de focus op techniek en details hier op het forum vertegenwoordigt slechts een zeer klein deel van de typische consument van dure horloges.

2 likes

Ze gaan zelf met een helikopter naar de @septentrio ‘s toe. :joy:

Myth busted

2 likes

In Antwerpen gaan er wel wat zitten, ja. Dicht tegen de NL grens :sunglasses:

1 like

Ah… Ik begrijp waar je heen wilt. Antwerpen was in de hoogtijdagen van de Belgische lakenproductie een zeer rijke handelsstad met heel erg veel patsers, en de Nederlanders hebben die tic dus van de Belgen geleerd. Chapeau, zo had ik het nog niet bekeken. :+1:

Maarreh, ik kwam vroeger regelmatig in Brussel, en daar is men ook niet onverdeeld vies van uiterlijk vertoon en het leggen van leuters langs meetlatten. Vergulde. Meetlatten, welteverstaan.

4 likes

Allemaal stijlvol, ingetogen en gedistingeerd, die Belgen

https://www.hln.be/antwerpen/drugscrimineel-is-nu-ster-op-tiktok-frank-de-tank-gooit-met-zijn-geld-letterlijk-in-afwachting-van-proces~aeaa91da/

1 like

Dan vraag ik me af hoe Paul Jambers al die jaren aan die mensen is gekomen.

1 like

Zo gesloten vind ik die wereld nu ook weer niet. Klinkt een beetje overdreven zoals ‘met gevaar voor eigen leven’ en dat soort termen. Het zal wel marketing zijn.

2 likes

Hahahaha, gelukkig is dit ook een gesloten wereldje… :rofl:

1 like

Drugshandel in België? Ik moet direct aan Frans Masmeijer denken, grappig genoeg. Of was het Frank? Enfin. Die gast.

1 like

Prachtig dat Belgie

1 like

In een ruk uitgekeken: ik kan alleen maar respect hebben voor de opofferingen die worden gedaan om je doelen te bereiken. Focus en toewijding, maar ook vooral weerbaarheid. Ik heb nog nooit een horloge bij je gekocht Jasper, en wellicht gaat dat ook nooit gebeuren, maar echt respect voor jou en jouw team.

3 likes

Vandaag gekeken! Echt helemaal top! Jammer dat er maar 3 afleveringen waren. Echt niks meer dan respect hoe AVW aan de weg timmert. Well done :sunglasses::+1:

1 like

Vind het ook vooral mooi om te zien dat Rutger en Ramon zo gegroeid zijn in het bedrijf en beide hun unieke functie binnen het bedrijf hebben een daarbij onmisbaar zijn geworden.

1 like

Ik volg AvW op YouTube. Nog niet de docu gezien op Videoland. Ik heb zelf niet zo veel met die Amsterdamse bluf hoewel ik zelf een Amsterdammer ben, geboren en getogen in de Jordaan…
zodra het bij hen gaat over horloges dan wordt het stukken interessanter. Het is en blijft vermakelijk om naar die jongens te kijken.

Ik dacht dat jij uit de Bible belt kwam maar dat heb ik dan verkeerd onthouden denk ik…

1 like

Nee, die helicopter is van mijn moeder, die gaat even boodschappen doen in Monaco… Helemaal niets snobistisch aan dus in dit geval…

2 likes

:rofl::+1:t2:

De Jordaan is de Amsterdamse Bible belt… :shushing_face:

2 likes

:joy: