21 oktober, leuk man
Ach man, ben heel erg fan van de films en MJF! Dus zou deze eigenlijk moeten hebben, gewoon voor het hebben. Maar ik weet nu al dat ik zoiets echt (bijna) nooit zou dragen. En om nou een horloge te kopen, puur om het te hebben… Nee, denk ik toch niet. Maar wel super leuk!
Hahaha als we er deze logica op gaan nahouden kan 99% van de mede forumleden hun collectie wel opdoeken.
Man NATUURLIJK koop je je horloges voor de heb durf te beweren dat iedereen op dit forum meer horloges in bezit heeft dan men kan dragen.
Dat is toch JUIST het hele idee achter een verzameling/ liefhebberij?
Ik zeg kopen !
Verleiding is idd groot.
Nee, maar serieus. Het staat me gewoon een beetje tegen om een horloge te kopen waarvan ik nu al weet dat ik het nauwelijks of niet zal dragen. Spullen heb ik al genoeg. M’n huis barst uit z’n voegen. Maar blijft 'n leuke gimmick natuurlijk, zo’n BttF Casio!
Favoriete film ooit. Heb de website al openstaan. Deze gaat er zeker komen.
En de film gaat ook in IMAX draaien de komende tijd. Daar ga ik ook naartoe.
WUUUUT 2 x goed nieuws deze ochtend … eerst een toekomstige NA (hij is nog niet beschikbaar zag ik net) en dan ook nog eens mijn favo film op IMAX.
#zinin
En hoewel ik het een heul tof idee vind mag ik wel opmerken dat de marketing boys wel de verpakking in de vorm van een VHS band / VHS band hoes linea recta gejat hebben van mijn favoriete Swatch 007 collectie.
Onder het motto beter goed gejat dan slecht bedacht dan maar ?
De Swatch 007 2020 collectie verpakking.
En dan nu de verpakking van Casio’s bttf editie
WOW!!
Hele gave collab! De OG Casio van Marty McFly is altijd een vaste waarde geweest in mijn collectie, dus deze kan er vast wel bij! @marnixmoed bedankt voor het delen
Ja, deze is wel lekker inderdaad! Tof!
Woohoo! Ja, ik zeker ook!
Super tof!! Brings back memories!
Iemand enig idee hoe laat deze lancering morgen is?
Had ergens 10 uur gelezen, maar stond geen am/pm of tijdzone bij.
Gaaf topic
En dan Lego 77256
Kast is gewoon plastic vrees ik?