Back to the future x Casio

Die is wel leuk, maar ik heb deze al

image

2 likes

Herkenbaar :slightly_smiling_face: Maar dat is de aard van het beestje “de verzamelaar”, denk ik. Ik heb een bescheiden vinylcollectie, maar sommige platen zijn dermate gelimiteerd, dat ik er de naald bijna niet durf op leggen, om ze niet te beschadigen. Wat natuurlijk het nut van een luisterplaat voorbij gaat. Ik heb een vinyl van Metallica, slechts 100 in omloop, genummerd. Destijds uitgedeeld door de band aan hun roadies, ter bedanking. Stel je voor dat je die oplegt en er per ongeluk een kras in trekt
 Ik heb deze destijds gekocht van een oudere verzamelaar, die al zijn collectable vinyls heeft verkocht. Hij heeft heel zijn verzameling uitgedund tot de essentie, de platen die hij beluistert. Hoe ouder ik wordt, hoe beter ik die man begrijp :smirk: Maarrrrrr, alweer een heel leuke collab van Casio, en enorm leuk gepresenteerd in de videocasette. Dus voor de liefhebbers, happy hunting vandaag, en veel succes :four_leaf_clover::grin:

1 like

Ik denk het ook👍

3 likes

Hebben hebben :heart_eyes:

In het persbericht stond alleen ‘Beschikbaar vanaf 22 oktober’, zonder tijd erbij

Op de website staat alleen ‘Binnenkort beschikbaar’: https://www.casio.com/nl/watches/casio/vintage/brand/ca-500webf/

3 likes

Besteld via MyTime, eind deze week binnen

1 like

Volgende week woensdag om 2204 dan wellicht

1 like

Zie op verschillende websites beschikbaar 22 okt 00.00 uur.

3 likes

Mooi niet dus. Ben er voor op gebleven

1 like

Favoriete film dus die moet ik hebben :nerd_face:

1 like

Nu al te koop op Vinted voor dubbel de prijs (vanaf 200 euro) :smirk:

Op ebay ook. Maar dat is alleen UK, US, Duitsland en Japan en een enkele Italiaan of fransoos.
Misschien gefascineerd te koop gesteld? Volgens mij was dat toen met dat ring horloge ook.
(Verder kwam die precies om 10 uur online te koop voor casio leden via een link in de mail).

Casio site ligt nu plat😂

2 likes