Back to the future x Casio

Kijk, dan heb je de HF primeur ook verdiend! Staat je goed, best een mooi formaat horloge.

1 like

Heel nice! Ik ga Mytime ook maar even vragen:)

2 likes

Ik zat ook elke dag de Casio-site te checken voor de releasedatum/tijd en hoor nu dat hij in enkele minuten was uitverkocht in Engeland oid?
Dus op ebay staan ze nu wel voor teveel.

ik wacht nog even af.

Ik vraag me ook af hoe limited dit model zou zijn, want dat zie ik nergens staan.

2 likes

Op Vinted staan ze inderdaad ook voor veel te veel. Ik wil er graag eentje hebben, maar ik wel voor een normale prijs.

2 likes

Het zou leuk zijn als Casio een dikke middelvinger geeft aan alle scalpers en ze voor een paar maanden lang door blijft bouwen zodat iedereen er een kan krijgen

4 likes

Hetzelfde verhaal als de omega swatch destijds, heb even gekeken naar ben er nu al klaar mee. Sites offline, meteen uitverkocht, scalpers etc… jammer :sweat:

3 likes

Hopelijk heb ik er ook 1 :slightly_smiling_face:

6 likes

Vertel op! Waarvandaan?

1 like

Ik kijk wel 10x per dag. Wil deze iets te graag hebben :laughing:

Er stond ineens op Google een resultaat tussen van Van Es in Maassluis. Even snel reviews gezocht, waren goed, dus Direct besteld.
Staat inmiddels niet meer op de website.

4 likes

Mogelijk heb ik er ook eentje aan de haak geslagen. Ergens ver weg gestopt op pagina x van Google op een buitenlandse site. Voor de zekerheid toch met de creditcard betaald, omdat ik de leverdatum wel interessant vond (erg toepasselijk met het thema van Back to the Future).

1 like

Waarschijnlijk een Amerikaanse site waarbij maand eerst genoemd wordt.

2 likes

Klopt inderdaad, ik had het niet eens door dat ze Amerikaanse notitie gebruikten :sweat_smile:

2 likes

Voor wie wil (en durft), heb er net 1 hier besteld:

3 likes

Er lag er gister nog een in de vitrine van juwelier Rijk op de Heiligeweg in Amsterdam.

1 exemplaar dat dan weer wel. Mocht horloge even bekijken, maar had verder geen interesse.

Wellicht interessant voor de geïnteresseerden.

2 likes

Zou het dan echt zo zijn? :blush:

5 likes

gadverdamme hij zat al in mijn winkelmandje maar eenmaal door het frans geploeterd greep ik alsnog net mis :frowning:

Wel ook goed waardeloos overigens van Casio, je moest lid worden van de Casio Club zou je een mailtje krijgen zodra hij beschikbaar was, maar ik heb dus helegaar niets ontvangen.

4 likes

Ook hier vanuit Casio geen notificatie ontvangen. Een Casio-ID had ik al.

Vanuit Frankrijk is dit weekend wel gelukt maar dat is natuurlijk een beetje een gok of dat gaat lukken. Voor de zekerheid wel met de (verzekerde) creditcard betaald. Duurt nog wel even maar ik ben heel benieuwd…

2 likes

Wat een leuke verpakking van de verkoper.

Horloge voelt erg goedkoop. Als ik geen back to the future fan was, had ik het niet voor 120 euro gekocht. Niet eens voor de helft.
Maar dat mag de pret niet drukken. Vind de kleurstelling erg gaaf zo in de stijl van de DeLorean.

Ps. Had deze openstaan op een gerenommeerde website. Aangemeld voor een notificatie als die beschikbaar was.
Geen melding gekregen en staat ineens op binnenkort weer beschikbaar voor 229 euro ipv 119 :joy:

9 likes

Echt leuk gedaan!

Ai, dat valt tegen van Casio.

Dank voor je eerlijke mening! (Als ik elders roep dat de MoonSwatch nieuw niet meer dan €100 waard is word ik bijna afgebrand).

Ik wilde op mijn vakantie adres nog even naar de Casio dealer gaan maar ik weet genoeg. Ben geen speciale fan van dit thema dus dan is het de moeite niet waard.

Ondanks dat wens ik je er veel plezier mee!

1 like

De niet BTTF uitvoering is ook te krijgen voor nog geen 40 euro. Heeft dan wel een rubberen band ipv rvs, maar dat zegt eigenlijk al genoeg.

Desalniettemin vind ik het een erg leuk horloge en ben ik er blij mee.

2 likes