Het is zeker een heel leuk horloge en als BTTF liefhebber hoort het in de verzameling. Mooie auto, de DeLorean, één keer in mijn leven een echte “in het wild” gezien.
Ik ben ook Casio fan, net als mijn volwassen dochters. Heb zelf een W-800H, Duro (106) en een stalen Casioak dus ben alleen degelijke Casios gewend.
Wat een leuk horloge!!! Groot fan van deze reeks, hopelijk kan ik er ergens 1 bemachtigen.
Zie al één op mp voor een belachelijke prijs en nog geeneens geleverd 2x retail voor een plastic casio kastje. Even wachten tot het besef komt dat ze mogelijk verlies gaan lijden en alles te koop komt te staan.
Damn! mooie aanwinst hoor, had hem zelf ook graag willen hebben maar helaas net te laat.
De films waren natuurlijk super marrtyyyy marrtyyy doc! doc doc! geniet van je horloge! ( mooie box ook! )
Moonswatch praktijken all over again.
Casio roept … ALLEEN verkrijgbaar als Casio Club member en dumpt vervolgens OVERAL het horloge behalve op zijn eigen websites voor zijn members.
Ben er wel een beetje klaar mee enige wat ze doen is de scalpers in de hand werken met dit soort geintjes.