Back to the future x Casio

Het is zeker een heel leuk horloge en als BTTF liefhebber hoort het in de verzameling. Mooie auto, de DeLorean, één keer in mijn leven een echte “in het wild” gezien.

Ik ben ook Casio fan, net als mijn volwassen dochters. Heb zelf een W-800H, Duro (106) en een stalen Casioak dus ben alleen degelijke Casios gewend.

2 likes

Wat een leuk horloge!!! Groot fan van deze reeks, hopelijk kan ik er ergens 1 bemachtigen.
Zie al één op mp voor een belachelijke prijs en nog geeneens geleverd :face_exhaling: 2x retail voor een plastic casio kastje. Even wachten tot het besef komt dat ze mogelijk verlies gaan lijden en alles te koop komt te staan.

2 likes

Damn! mooie aanwinst hoor, had hem zelf ook graag willen hebben maar helaas net te laat.
De films waren natuurlijk super marrtyyyy marrtyyy doc! doc doc! geniet van je horloge! ( mooie box ook! )

3 likes

Krijg net een mail dat ze niet kunnen leveren. Heeft iemand anders hier ook besteld en dezelfde mail gekregen?

4 likes

Yep, ik ook. Heb m geannuleerd en de hoop opgegeven.

4 likes

Moonswatch praktijken all over again.
Casio roept … ALLEEN verkrijgbaar als Casio Club member en dumpt vervolgens OVERAL het horloge behalve op zijn eigen websites voor zijn members.

Ben er wel een beetje klaar mee enige wat ze doen is de scalpers in de hand werken met dit soort geintjes.

Staat er dus nog steeds, wat een rukkers!

4 likes

En het niet eens het echte model dat MJ Fox droeg.

Dit is al jaren de Back to the future watch. CA53W Heb hem zelf ook. Kost maar 50 euro.

Verpakking van de metalen is wel leuk maar het is gewoon een ander horloge.

3 likes

Enigszins mee eens, maar sta toch ook op de wachtlijsten.

Had inderdaad ook al eens de ‘originele’ zoals te zien in de film gekocht. De CA-53W voor slechts €35,49!

Overigens schier onmogelijk om er iets op uit te rekenen, zo minuscuul zijn de knopjes!

Afwachten tot mailtje van Casio komt…

3 likes

Even zeuren, maar het origineel was de ca50.
De 53 werd pas in deel 2 en 3 gedragen :innocent:

5 likes

Heb helaas dezelfde mail ontvangen…

Moonswatch vibes inderdaad bij Casio. Heel erg jammer.

2 likes

Goedemorgen,

Iemand nog een adres waar ik dit horloge kan bestellen?

Groetjes
Kevin

3 likes