Back to the future x Casio

Serieus? Maar 300 euro?

Daar kun je een hoop mooiere horloges voor kopen. Van een betere kwaliteit.

IMG_8521

Geen eens een Flux Capacitor functie erop?:grimacing:

2 likes

Ja zo denk ik er tegenwoordig ook over hoor,
met de moonswatch ook, die ouwe van mij wou er graag 1 hebben dus wij naar zo’n Swatch store,
Nee sorry komen maar af en toe binnen en dan zijn ze vaak binnen 15 min weg

Nou ouwe gigantisch teleurgesteld en volledig gedesillusioneerd, he? maar hoe dan vroeg hij zich af?

Zelfde middag meijertje meer betaald op marktplaats en daarna die ouwe blij gemaakt met een nieuwe Moonswatch

Probleem opgelost :+1:t2:

Soms als je iets heel graag wilt is dit de enige manier als je geen moeite wilt of kan doen.
(Of door bots wordt verslagen)

En tuurlijk scalpers zijn niet leuk,
Maar aan de andere kant respecteer ik ook de hossel. Ze staan vaak vroeg op, staan soms lang in de rij, ze doen er wel echt moeite voor, en dat is ook wat waard.

Helaas heb ik persoonlijk het gedrag van de scalpers meegemaakt in de Swatch Store en hoe dat de verkoopsters bijna tot een burnout gedreven heeft.

Ik dacht dat alleen kleine kinderen daar last van hadden

Aan de andere kant: met Rolex is het niet anders, die gaan ook boven list de deur uit. Al heb je dan wel een redelijk waardevast kwaliteit horloge en geen plastic prul.

Mijn vader is al aardig op leeftijd en weet nog maar net hoe een iPad werkt :sweat_smile:

Dus ja hij heeft daar allemaal geen weet van,
snapte ook niet hoe ik er nou toch 1 had kunnen kopen.
He op marktplaats? Maar willen die mensen hem dan niet zelf houden
 :joy:

Ja nu nog wel
Maar dit was vroeger wel anders hoor
Bij de grijze dealer kon je ze anno 2015 gewoon onder list krijgen :+1:

1 like

Sommigen hebben er een legertje Minions voor die ze er op uit sturen.

Het is de bedoeling de knopjes met de punt van een balpen te bedienen.

1 like

Aha. Dat verklaart een en ander!

1 like

Afgelopen ochtend was op de Casio site de knop beschikbaar om ‘m in de winkelwagen te stoppen. Meer ook niet, want telkens crashte de site, of gebeurde er verder niets. Zie op insta dat ie dus wel even bestelbaar is geweeest, maar dat de mensen van vlees en bloed weer het nakijken hadden :-1:t3:

Inderdaad. Het inlogdeel lag er wonderbaarlijk uit. Het leek me als BTTF fan leuk hem aan te schaffen, maar ben er wel klaar mee. Ze stikken er maar in

3 likes

Zit ik dan

4 likes