Elf.
Elf.
Rustig Louis, pilletje en de - weg gesaneerde wijkzuster - er bij en het komt allemaal goed. 
Shit…zo’n gevoelig typje leek je me eigenlijk niet…maar in het vervolg eerst maar de disclaimer lezen dan…staat toch duidelijk dat ik niemand wil schofferen. Daarom heb ik e.e.a. ook maar niet in het “Rolex-only”- topic geplaatst 
Het gaat alweer, net even mijn schoonmoeder in elkaar geschopt. Dat lucht echt enorm op…
Btw…er is nog een BB-modje onderweg van Marco-T. Als ik die vol trots presenteer sla dat topic dan over…stel dat je schoonmoeder er niet is…wat dan 
Tegenwoordig ziet hij er zo uit:
Is nog open geweest om te controleren wat erin zit, een echte ETA:
Mvg. Bertjan
Dan zien we wel weer. Maar van die Sub-lookalikes met 100m WRR wordt ik echt gek!
Erg gaaf die technos! Mag ik vragen waar je hem besteld hebt? Heb er ook al een tijdje naar gekeken.
Veel draagplezier overigens!
Via EBay…zijn een paar Japanse aanbieders…verder volgens mij nergens te bestellen…btw is geen automaat hoor
Ik had dat stukje topic dus idd gemist en was dus wat voorbarig ja.
Geen probleem hoor 
Deze aanbieder op Ebay: kenta_takam
Dankje! Dan zal ik eens gaan kijken, zo’n speedmaster blijft een droomhorloge maar helaas nog veel te duur…
Ik had deze ook al gezien. Leuk dat ik niet de enige ben. Er zijn ook leuke Citizen/Seiko’s die denk ik mijn gevoel van hebben ook zouden kunnen bevredigen maar die zijn niet, als niet onmogelijk, te krijgen… 
Wellicht bestel ik deze ook wel… Ziet er op je foto’s nog beter uit dan de standaard plaatjes op het internet! Proficiat!
Gelukkig zit er een boekje bij. 
Hommages ? Niks mis mee. Heb een IWC Mark huppeldepup in en onvervalst Seikojasje Dagas wijzerplaat met Sternkreuz plexiglaasje. Komt uit de knutselschuur van MarcoT en niet duur. MIjn credo: The Watchbrand, the leather All-stars shoes and the Tarantula by tattoo artist Henk Schiffmacher dus helemaal lekker fout. 
toch en kek klokje…gefeliciteerd!!!
Das toevallig…kwam hier vandaag ook nog een MvM (Modje van Marco) binnen 
Vooral de faded bezel is goed gelukt ![]()