Op de Alpha stond geen Alpha meer
…was een automaatje en die ligt hier nog.
Hé hé, eindelijk ook positieve reaktie’s over onze hommages
Deze komt van forumlid vierport. Parnis mod. hommage no-date. Bubbel weg gepolijst, datumwiel verwijdert met een nieuwe strakke wijzerplaat, ceramische bezel, geschroefde kroon, geschroefde schakels en extra diversextention, automatic zeer goed lopend met een lange gangresreve voor nog geen 100 euroos. Een betere vakantieklok kun je je niet wensen toch ?
Ach zijn er genoeg die het wel leuk vinden…Monsterwatches heeft er een dagtaak aan
…een ander voordeel is dat je nog eens wat anders kunt kopen en niet wakker ligt van een buts of kras.
Er zit een spin op je been!
Hé getver. PETS.!!!
Zowww.
Elf.
Erg leuk, wat was het oorspronkelijk?
Het liefste heb ik dan wel nog iets op de bezel staan, zoals Dagaz met zijn platte ruitje of zo…
Ik zou proberen e.e.a. te modden. Ik heb ook ‘iets’ liggen, maar daar doet het uurwerk ook al niks meer, alleen de armband zou nog bruikbaar kunnen zijn, na een goede polijstbeurt 
Beetje vage Japanse website, maar lijkt goedkoper… http://buyee.jp/item/yahoo/shopping/hapian_t4146/lang/en/rc/yshop
Ik hou me maar bij de vintage 
Haha…lijkt er inderdaad op zelfs als je de verzendkosten meeneemt…dan de witte plaat ook nog maar bestellen 
Ik zou graag wat “Modjes van Marco” zien!
Staan er hier boven twee…moet je Marco-T maar vragen of hij nog meer plaatjes heeft…of maak een topic aan 
Idd niks mis met hommages
. Ik vind die Orange hierboven ook erg mooi. Lastig te vinden op Ebay e.d. natuurlijk… 
Mooi hoor die Orange.
Iets meer informatie over het merk en model?
Kan ik helaas niet geven, ook maar een keer op internet tegengekomen en bewaard, Inmiddels zijn die plaatjes natuurlijk allang weer weg…
Als je zoekt, kom je photoshops als dit tegen: