BALTIC Aquascaphe Dual-Crown // PRE-ORDER

Oef dit gaat mij kosten…

2 likes

Thanks voor de tip! Ik ken het merk nog niet… maar ik ga er eens naar kijken. :+1: :smiley: Ik vind dat grainy wel tof om in de collectie te hebben als variatie. :smile:

Ik ben al lang fan van de super compressor look en wil ooit eens een Longines Legend Diver in de collectie, maar voorlopig is dat wat buiten budget. Deze Baltic is wel heel erg aanlokkelijk en eerlijk geprijsd. Ik hoop ergens een YouTube handson te vinden voor de preorder start, dat geeft je toch een beter beeld van hoe het horloge in het echt er zal uitzien.

1 like

Deze heeft toch mijn voorkeur…

Overigens heb ik de baltic aquascaphe en die vind ik prachtig.

2 likes

Te veel sunburst. Sinn’s 556 serie heeft er ook last van.

Evengoed is de kast voor mij geslaagd. Ik vraag me af hoe zwart er uit ziet, maar ben tegelijkertijd blij dat ik al een Aquascaphe GMT heb.

1 like

Welke Aquascaphe heb je? Ik ben me ook aan het oriënteren op een horloge met saffier bezel met lume. Die Aquascaphe ziet er cool uit, vooral de oranje.

2 likes


:point_down: :point_down:

:+1:

3 likes

Gaaf! Altijd al gecharmeerd van baltic. Ik zie graag binnenkort je topic met je na met foto’s!

2 likes

Mooi merk, zeker die GMT maar te klein met 39mm. Veel microbrands trekken de trend van verkleining iets te ver door wat mij betreft.

Cool ja!
Wel flink boven budget helaas. En tweedehands niet te vinden nog.

Let’s agree to disagree. Mijn slanke pols is juist heel blij met die trend, aangezien 37-39mm voor mij de sweetspot is.

2 likes

Enkele nieuwe foto’s van de Aquascaphe Dual-Crown in verschillende soort licht.
Dit is de blauwe sunburst. Ik ben ook wel benieuwd naar de zwarte dial (glossy black) die misschien iets cleaner is.

5 likes

Ik heb alvast de blauwe ge pre-ordered op de beads-of-rice bracelet!

De eerste hands-on video’s zijn er ook al:
zwart: https://www.youtube.com/watch?v=b4zhAgjP94M
blauw: https://www.youtube.com/watch?v=R_9oQRtycww

Ik kijk uit naar september!

2 likes

Erg tof! Altijd leuk zo’n nieuwe release. Benieuwd welk nummer je hebt. Of weet je dat nu al? :smiley:

1 like

Geen flauw idee! Ik heb rond 16:05 besteld dus ik vermoed dat ik wel bij een van de eerste zal geweest zijn. Ik heb het ook naar een vriend in de VS laten sturen, geen BTW en hij komt in oktober naar Belgie :grinning:

2 likes

Ik was in de veronderstelling dat baltic uit frankrijk kwam. Voor nl dan geen extra btw ed toch.

1 like

Je betaalt binnen Europa altijd BTW, maar als je vanuit de VS een Europees product koopt valt die BTW weg.

Aha, dank je. Scheelt idd dan wel en hij maakt eerst een aardige reis.

Ik zit nog in twijfel, ben erg gecharmeerd van de zwarte wijzerplaat op tropic.

1 like

Maar betalen Amerikanen geen importheffing dan? Ik begin tax steeds ingewikkelder te vinden. :sweat_smile:

Het is ook redelijk ingewikkeld :sweat_smile:. In de VS is tax per staat geregeld, maar in het algemeen een stuk lager dan in Europa en soms moet er zelfs geen tax betaald worden.

1 like