Lekker zomers!
Edit: maar ik lees net dat je 'm teruggestuurd hebt
Yep…jammer, maar het is niet anders.
En alweer een nieuwe outfit voor de Bicompax! Een custom made ‘‘Sea Snake’’ leren band van Nomad Atelier in Singapore:)
(M.T.T. staat uiteraard voor Mister Turtle Time:wink:)
Gruwelijke strap!
Hele mooie! Staat ook op mijn vizier
Heel cool. Ik heb deze kunnen passen bij Baltic…
En hij was er gekomen als ik de gewone blauwe Hermétique niet al had… Maar nu ik hem hier weer zie Benieuwd naar je foto’s.
Ik heb de Aquascaphe nu iets meer dan drie maanden en nog steeds zit hij 80% van de tijd om mijn pols. Ik kan er nog steeds niet over uit hoe geweldig ik dit horloge vind.Hij is tegelijk heel toolish en heel stijlvol en elegant, echt heel eigenaardig. Achteraf sla ik mezelf voor de kop dat ik er wel twee of drie jaar over getwijfeld heb voor ik hem aanschafte. Gewoon echt veel erder moeten doen. En nog steeds vind ik hem op de BoR-band het mooiste.
Ook over het uurwerk heb ik geen klachten, dat is echt zeldzaam goed gereguleerd. Hij loopt ongeveer 15 seconden per maand voor, echt ongelofelijk; zeg maar een halve seconde per dag of zo. Nog nooit meegemaakt, ook al besef ik dat dit ongetwijfeld ook gewoon mazzel is. Geen van mijn zwitserse horloges met ETA- of Sellita uurwerken komt daar ook maar bij in de buurt.
Heb ik dan helemaal geen verbeterpunten? Niet veel nee, maar één ding is me wel opgevallen: de uiteinden van de lugs lopen uit in een scherpe punt aan de onderkant. Niet dat ze in je pols prikken als je het horloge om hebt of zo, maar die puntjes zijn wel heel spits en dat voel je als je hem in je hand houdt. Dat voelt niet echt verfijnd aan.
Maar lang verhaal kort, ook na hem drie maanden bijna full time gedragen te hebben ben ik nog steeds onder de indruk van de kwaliteit en het ontwerp van dit horlogen, en nog steeds helemaal in mijn sas met de charme ervan. Deze is echt een blijvertje, ik geniet er zo van dat ik me niet voor kan stellen dat ik hem nog ooit uit het nest gooi.
Groet, Gerard
Anders ik wel
Als het meezit, wordt ie vandaag verstuurd. Dus zal wel begin volgende week zijn dat hij op de mat ploft.
Op jouw foto kan wel mooi zien hoe de patina zich ontwikkelt. Leuk om het verschil te zien tussen de brushed delen en de polished bezel.
Ik vind die flat link bracelet wel mooi, maar wat ik me altijd afvraag: zit dat ding niet binnen de kortste keren vol krassen?
Heb hem nu meer dan een jaar en nog geen kras te zien. Maar ben over het algemeen wel rustig met horloges.
Heerlijke combi! Gefeliciteerd
Gaaf!
Gefeliciteerd. Brons en groen is echt top. En nu patina maken… Veel draagplezier