Baltic Only - Show je Baltic!

Hopelijk blijft die van mij binnen het forum. :smile: :v: Het is ook gewoon een super goed horloge! Ik weet ook zeker dat ik volgend jaar wel weer een Baltic terugkoop. Waarschijnlijk dan de Dual-crown met zwarte plaat.

5 likes

Schaamteloze crosspost.



16 likes

Deze schoonheid mag van mij in elk topic hoor. Heerlijk!

1 like

Heel gaaf @Fate_Amenable_To_Change

Denk dat je de enige bent met deze op HF, top zeg!

1 like

Mooi spul 🤌

Als ze deze nou ook eens maakten in die cream/faux patina kleurstelling met een pepsi bezel. Zou ik hem overwegen.

1 like

Tof man. Niet op de BoR?

1 like

Ik denk er nog over om een BoR te kopen, maar draag 'm graag op de Tropic of leertjes. NATO ook goed. Ik ben normaliter geen staal-drager, maar die van Baltic schijnt comfortabel te zijn.

1 like

Heb gelezen dat die BoR uitstekend is idd!

1 like

Ben ik de enige met een ‘oude’ Baltic?

13 likes

Ik heb hem nu ook besteld in groen/blauw. Kan niet wachten!

Bestellen vanaf een foto en wat filmpjes op youtube vond ik best lastig. Gezien de positieve recensies over Baltic (ook op het forum) maak ik me geen zorgen over de kwaliteit.

3 likes

Nog altijd super happy ermee.

8 likes

En ik met deze,

5 likes

Een tease op Instagram van een nieuw model!

1 like

Ook gezien. We zouden achterover moeten slaan van verbazing…om vervolgens een Aquascaphe kast te laten zien op een leren bandje :thinking::rofl::rofl::rofl:

1 like

Een LEREN BANDJE! Hype!

Even een foto dan maar:

3 likes

10 likes

Damn wat is deze lekker :slight_smile:

1 like

Ik weet het, ik heb het zelf gedaan, maar mijn Baltic is nu echt weg. :sob: Was wel een super horloge. En ik weet al bijna zeker dat ik volgend jaar voorjaar nog wel de Dual-Crown ga aanschaffen. Waarschijnlijk weer als vakantiehorloge. :ok_hand:

7 likes

Ik ben gek op teasers en nieuwe releases. :grin: Benieuwd waar Batlic mee gaat komen.

Leather strap. Dus geen duiker?

1 like