Baltic Only - Show je Baltic!

Denk dat ze met meer komen dan tudor

2 likes

Haha, als @Petteflet er zo in op gaat moet het wel tegenvallen :wink: Tudor weet dat ook al jaren te doen :slight_smile:

1 like

6 likes

De Baltic op de eerste dag van de vakantie :slight_smile:

10 likes

Begin oktober komt die uit. Ik ben ZO benieuwd!

1 like

Ja is dat al bekend gemaakt?

Heb een berichtje gestuurd via Instagram waarin ze zeiden ‘early october’. Dus :wink:

1 like

Niet van de pols te krijgen

7 likes

De dual crown wordt 1e helft oktober, dan maar deze even wat overigens geen straf is.

8 likes

Bij mij weer een dagje de Aquascaphe

3 mooie varianten zo op 't forum :ok_hand:

7 likes

Dus toch iets vertraagd. Benieuwd hoe de Dual-Crown je gaat bevallen. Ik blijf er ook wel interesse in houden. :+1:

12 likes

Samuel, de zwarte aquascape heb ik in het echt gezien en omgehad: een leuk horloge! Maar deze die jij omhebt, dat lijkt me de mooiste van het stel.
Doet me denken aan Longines, die in vergelijkbare stijl iets heeft.
Mooi horloge dus! Complimenten

:ok_hand:

Edit: ik scrol omhoog en zie dat dat 26 juli al gezegd is :see_no_evil:

1 like

Eenvoudig en mooi. En ook: betaalbaar. Soms denk ik eraan om er afstand van te nemen, maar uiteindelijk blijf ik toch overtuigd als ik hem enkele dagen heb gedragen.

Ben alleszins wel zeer benieuwd naar hun nieuwe release binnen enkele weken.

De Baltic is het ideale vakantiehorloge. Net 4 dagen in een B&B en meegesleept langs diverse wijnhuizen. Nu op een boerencamping en zonder problemen duikt hij een riviertje in!

11 likes

Baltic op een clover strap. Wat vinden jullie?

7 likes

Ik vind hem cool, maar mijn vrouw zegt: mweh, sjabbie, voor mensen met gaten in hun broek :wink: #conservatiefensaai

3 likes

Precies die look is het ja :rofl::rofl:

1 like

Staat m mooi!

Nog niet helemaal zichtbaar, maar o wat kijk ik uit naar deze. Begin oktober zou deze moeten uitkomen.

Let ook op de calatrava hashtag :wink:

2 likes