Baltic Only - Show je Baltic!

https://baltic-watches.com/en/teaser-mr01?utm_campaign=MR01%2C%201er%20mail%20-%20EN&utm_medium=email&utm_source=Sarbacane

Hier nog wat bewegend beeld. :grin:

Wat is dat, calatrava? :thinking:

Horloges gaan gebaseerd zijn op de calatrava-horloges van Patek Philippe. En die zijn prachtig, maar o zo duur.

1 like

Zal het dus meer een dresswatch worden. Ik ben benieuwd! De gekrulde lugs lijken niet helemaal mijn smaak te zijn, maar dat is prima voor de bankrekening :slight_smile:

Voor het najaar twijfel ik nog tussen de Dual Crown en de Sueprcompressor van Christopher Ward. Beiden prachtig imo:

6 likes

Als de MR01 me niet aanspreekt, ga ik ook overwegen om de Dual Crown aan te schaffen.

Een paar dagen geleden binnengekomen, mijn eerste Baltic.

Altijd wel gecharmeerd geweest van hun vintage inspired modellen maar nooit de trekker overgehaald. Deze Bicompax 002 verleidde mij dat wel te doen. Geen spijt van.

27 likes

Welkom bij de club van baltic. Mooi horloge hoor. Komen steeds meer baltics hier. Nog even en we hebben ook ons eigen kleur hoekje :joy::rofl:

3 likes

Heel mooi

1 like

Dank je voor het warme welkom :wink:

Merci!

1 like

Schitterend! Ik ben ook benieuwd naar het nieuwe model want deze foto’s bewijzen opnieuw dat ze niet alleen hele mooie duikers maken.

2 likes

Prachtig. Hoe meer ik zie van Baltic, hoe meer het begint te kriebelen haha

1 like

Mooi! Goede fotos ook waar hij helemaal tot zn recht komt!

1 like

Echt prachtige horloges, maar ik vind het stiekem wel jammer dat ze wat klein in diameter zijn. Vallen ze wat groter dan je verwacht? Iemand met een brede pols ervaring met deze horloges?

1 like

Zit erover na te denken om dees met de zwarte wijzerplaat aan te schaffen! Bevalt ie een beetje?

1 like

Bevalt zeker goed. Afwerking is meer dan netjes en het sector dial design is natuurlijk klassiek mooi. Het horloge speelt mooi met het licht en heeft afhankelijk daarvan vele gezichten. Genoeg te zien.

Enige waar je misschien over kan discussiëren is de prijs. Voor wat je krijgt qua uurwerk/glas etc, had € 100,- à € 150,- goedkoper misschien iets beter gepast.

Maar je betaalt (denk ik) bij Baltic inmiddels ook wel een beetje voor de naam. Het is een van de bekendere microbrands en dat vind je in de prijs terug.

En wanneer je dan weer naar je pols kijkt en daar die prachtige plaat ziet, boeien die paar euro’s extra (mij) ook niet meer.

3 likes

Dank!

2 likes

Mijn pols is 19 cm.

1 like

Ah super, hetzelfde als mijn pols. Dan vallen ze erg mooi.

1 like

Bedankt voor je feedback!

1 like

Iemand ervaring met de BoR band van Baltic?
Ik denk erover mijn bandendoosje op te ruimen en dan deze aan te schaffen voor op mijn Aquascaphe.

1 like

Errug mooi!
Mooie rustige uitstraling, warme kleuren, mooie cijfers, bijpassende wijzers.

Gefeliciteerd man!

1 like