Baltic Only - Show je Baltic!

Dankjewel!

1 like

Dubbel genieten.

10 likes

Mooie fotos!

1 like

Dank u

Oeiii die fles is bijna leeg :wink:

1 like

Ja! Avondje alleen thuis en ineens is de bodem daar.
:woozy_face:

1 like

Heel af en toe zijn dat heerlijke avonden :upside_down_face:

1 like

9 likes

Yep, ik heb er een. Voelt heel licht en soepel aan. Past erg goed bij het horloge, band is dunner dan mn stalen banden van bv seiko. Voelt niet echt aan als een stalen band.

1 like

Wie had ook alweer de Dual-Crown besteld? :sweat_smile: Worden ze al uitgeleverd? Ik ben er heel benieuwd naar. :grin: :v:

1 like

Baltic time! Nog steeds content mee :slightly_smiling_face:

9 likes

Jij zelf toch?! Ik zat eigenlijk op jouw ervaringen te wachten :slight_smile:

Nee ik heb hem niet besteld. Maar hij lijkt me wel heel tof als horloge voor de vakantie volgend jaar. :v: :grin:

Laatste bericht wat ik van ze gekregen heb is levering va 25-10 t/m half november op volgorde van bestellen. Ik ben dan als laatste aan de beurt omdat ik heel laat besteld heb.

1 like

Ik zag de eerste microrotors al op het forum verschijnen. Ook leuk om die hier te zien naast het Aquascaphe-geweld :slight_smile: @Sunray wil jij nog wat mooie fotos maken?

4 likes

Maar natuurlijk, @Ojjz

15 likes

De case-back is volledig zeg, wat een groot raam.

Hoe ziet en voelt het horloge? Indrukken qua bouw en afwerking?
Mooie goed uitgewerkte details te over net als bij de Aquascaphe?

Het is wel een chique snoepje zeg zo op de foto, erg mooi .

1 like

Dank je, @anon53002072EV! Het blijft subjectief, maar ik vind de looks super nice en ben blij verrast. Heb allerlei bandjes eromheen geslingerd en zo’n beetje alles staat deze zilverkleurige variant. Over de betrouwbaarheid van het uurwerk kan ik niks zinnigs zeggen. Deze Baltic is lichter qua gewicht dan horloges met vergelijkbare afmetingen en dat werkt voor mij averechts op de kwaliteitsbeleving. Uurwerk houdt tot nu toe wel goed de tijd maar zal zich mij nog moeten bewijzen. Ik ben vooralsnog een tevreden man :facepunch:t2:. Nog een plaatje voor de sfeer

13 likes

7 likes

En hij is hier ook binnen. Eerste indruk is heel goed. Maakt wat lawaai maar verder super mooi gemaakt zeg. Zeker voor de centen.

15 likes