Baltic Only - Show je Baltic!

Ja plus sales tax. Best aan de prijs in vergelijking met de reguliere Baltic horloges. Maar ik blijf het wel een mooi model vinden! Benieuwd wat ze nog meer met titanium gaan doen in de toekomst.
Ik heb begrepen dat er begin volgend jaar nog iets aan zit te komen wat betreft de MR01. Niet alleen nieuwe voorraad. :v:

8 likes

Recentelijk naar Parijs geweest en daar toen ook even de showroom van Baltic bezocht. Een prachtig klein winkeltje met een hele mooie uitstraling (zie meer foto’s op de website: https://baltic-watches.com/en/appointments).

Sinds ik mijn Oris Divers 65 niet meer heb (kerst cadeautje voor mijn broer), was ik toch aan het kijken naar iets nieuws in die stijl. Zodoende de Aquascaphe in Black Cream gepast en uiteindelijk meegenomen. Tot nu toe een prachtig horloge voor een hele schappelijke prijs!

Fun fact; je krijgt bij de aankoop een print van de timegrapher hoe het uurwerk bij aanschaf loopt. In dit geval +1s p/d.

(Milanese bandje is van Watchgecko die ik nog had liggen)

11 likes

Gaaf! Als ik in de buurt ben van Parijs wil ik ook graag een keer langs gaan om te kijken.

Fijn heh die Aquascaphe?

Tevens vertelde de verkoper daar dat er een nieuwe stalen band in het verschiet ligt! Ik ben zelf niet zo’n fan van de enige stalen band optie die ze nu hebben, dus ben heel benieuwd wat er over een paar maanden gaat komen.

2 likes

Ah mooi nieuws. Ik vind de BoR tof maar is wat minder alledaags draagbaar. Een President of Jubilee zou tof zijn :slight_smile:

5 likes

Tof! Leuk om wat insights te horen. Ik heb opgevangen dat er voor 2022 nog een nieuwe duiker in het verschiet ligt. :crossed_fingers:

Pannenkoekenlunch met de Baltic :slight_smile:

7 likes

Ga m ook omslingeren!

Heerlijk ding is het.

7 likes

Eindelijk na een aantal weken wachten, de bestelde blauwe tropic binnen. Ik vind hem geslaagder dan de blauwe tropic van baltic zelf (bovenste foto).

5 likes

@Petteflet ben jij tevreden met de stalen band?

Mooi helder blauw deze! Welk merk is dit? Staat hem goed :slight_smile:

1 like

Heb zelf een aantal uit Engeland (MAX ) welke gewoon heerlijk soepel zijn en dragen.

Hier dus :wink:
Heb een stuk of 5 bij hem gekocht en ze dragen echt fantastisch. Helaas moet je wel invoerrechten betalen :grimacing: Waardoor ze ongeveer 8 a 10 euro duurder worden. Nog altijd goedkoper dan de meeste Europese aanbieders. En ze hebben verschillende kleur keuzes.

Mijn Aquascape op BoR bracelet.

Weet iemand of er een oyster band bestaat die op de Aquascape past? Zou dat weleens willen proberen.

6 likes

Ja dat blauwe bandje van baltic is niet echt mooi. Ben ook op zoek naar n goed alternatief. Heb nu n borealis, mooie match en super comfortabel. Alleen vind ik het einde bij de kast niet mooi. Te hoekig. Vind het mooier als het ronder afloopt.

7 likes

Gaaf zeg die Dual Crown! :+1::+1:

Erg mooi!!!

Veel Aquascaphes hier!

Ik heb de zilveren HMS002 op komst, icm de safiono black strap. Mijn eerste mechanische horloge, heel benieuwd !

1 like

Dat is ook een hele mooie! Ben benieuwd naar de plaatjes :slight_smile: