Baltic Only - Show je Baltic!

Ik had natuurlijk nooit dit topic moeten open klikken nu ik twijfelde over de aanschaf van een Aquascaphe… weg twijfel! :heart_eyes:.

Prachtige horloges allen!

5 likes

Die BOR voor de Baltic van mij staat in het blauw, mocht je interesse hebben :+1:

Ben een echte noob in wristshots nemen, maar ik zal mijn best doen! :grinning:

Ik zie ook dat er een recent topic is gestart waar ik alvast kan bijscholen (mag nog niet linken…)

1 like

Heb nu deze gekocht. Misstaat hem niet.

4 likes

Hi, dank je maar heb de bor al op mn witte aguascaphe

1 like

Vandaag netjes zoals gecommuniceerd toegekomen! Het is wel een fancy ding! :grin:

Bij deze een poging tot wat impressies:


Samen op de foto met mijn getrouwe thuiswerkcompagnon!


Poging om het verstorende effect van het hesaliet te showen.


Blauwe wijzers :heart_eyes:

4 likes

Ik mis deze nog wel eens :roll_eyes:


Heerlijk horloge :+1:

11 likes

Op te halen bij @Petteflet.
Bier naar mij sturen zodra in bezit graag! :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Hahaha , horloge potje is bijna leeg . Met de verkoop van de Baltic kon ik een SPB147 kopen en door die in de verkoop te zetten kon ik de Squale weer aanschaffen .
Tja zo gaat dat bij mij 1 uit dan weer 1 in .
Beetje sparen en dan misschien de BB36 omruilen voor iets anders , weet alleen nog niet wat :laughing:

3 likes

Foei

3 likes

Hahaha , ja weet t zou ook weer zonde zijn .
Ach ik zie t wel , voorlopig zeer tevreden met mijn 3 stuks .

1 like

X-post

12 likes

Leuk merk Baltic.
Ik zag laatst de MR01 voorbijkomen. Jammer dat die zo klein is, hebben ze volgens mij allemaal een beetje last van ?

5 likes

Lekker Patrick :slight_smile: Ook het hele weekend omgehad. Minuutje geleden geswitched naar de Zenith, maar de Baltic blijft heel veel draagtijd krijgen :slight_smile:

2 likes

Thanks! :smiley: Ja ik blijf het een fijn horloge vinden. Dimensies zijn eigenlijk ook perfect. :ok_hand: Kan niet wachten deze weer mee te nemen met vakantie. Nog 4 maandjes. :v:

1 like

Ik denk dat ik beetje fan ben.

7 likes

Haha mooi setje zo! Hoe draagt de Dual Crown tov de Aquascaphe?

Dragen eigenlijk best hetzelfde. Bandjes zijn hetzelfde en de kast is ook heel erg vergelijkbaar, lugs zijn net wat breder. Maar door de wijzerplaat en bezel toch verschillende looks. Beide heerlijke horloge’s.

8 likes

Tof ze zo naast elkaar te zien. Het zijn beide erg mooie horloges! Ik zou nog moeilijk kunnen kiezen ben ik bang. :cowboy_hat_face:

Ik vind de lume van de Aquascaphe altijd maar zo-zo. Is die van de Dual-Crown nu beduidend beter of valt het nog steeds wat tegen?