Baltic Only - Show je Baltic!

Hahaha , ja weet t zou ook weer zonde zijn .
Ach ik zie t wel , voorlopig zeer tevreden met mijn 3 stuks .

1 like

X-post

9 likes

Leuk merk Baltic.
Ik zag laatst de MR01 voorbijkomen. Jammer dat die zo klein is, hebben ze volgens mij allemaal een beetje last van ?

4 likes

Lekker Patrick :slight_smile: Ook het hele weekend omgehad. Minuutje geleden geswitched naar de Zenith, maar de Baltic blijft heel veel draagtijd krijgen :slight_smile:

2 likes

Thanks! :smiley: Ja ik blijf het een fijn horloge vinden. Dimensies zijn eigenlijk ook perfect. :ok_hand: Kan niet wachten deze weer mee te nemen met vakantie. Nog 4 maandjes. :v:

1 like

Ik denk dat ik beetje fan ben.

5 likes

Haha mooi setje zo! Hoe draagt de Dual Crown tov de Aquascaphe?

Dragen eigenlijk best hetzelfde. Bandjes zijn hetzelfde en de kast is ook heel erg vergelijkbaar, lugs zijn net wat breder. Maar door de wijzerplaat en bezel toch verschillende looks. Beide heerlijke horloge’s.

7 likes

Tof ze zo naast elkaar te zien. Het zijn beide erg mooie horloges! Ik zou nog moeilijk kunnen kiezen ben ik bang. :cowboy_hat_face:

Ik vind de lume van de Aquascaphe altijd maar zo-zo. Is die van de Dual-Crown nu beduidend beter of valt het nog steeds wat tegen?

Vandaag deze weer voor mij. Lekker hoor!

7 likes

Lume van de dual crown is wel wat beter dan de aquascape. Blijft net wat langer. Maar om het beduidend beter te noemen is wat overdreven. Overigens vind ik lume op de bezel niet per se beter om de tijd af te lezen.

Maar mijn enige vergelijk is een invicta 1953 en een zooi seikos. De 1953 lume is gewoon slecht en de seikos super, daar komt baltic niet aan.

1 like