Baltic Only - Show je Baltic!

Vandaag deze weer voor mij. Lekker hoor!

10 likes

Lume van de dual crown is wel wat beter dan de aquascape. Blijft net wat langer. Maar om het beduidend beter te noemen is wat overdreven. Overigens vind ik lume op de bezel niet per se beter om de tijd af te lezen.

Maar mijn enige vergelijk is een invicta 1953 en een zooi seikos. De 1953 lume is gewoon slecht en de seikos super, daar komt baltic niet aan.

1 like

7 likes

Ik blijf blij met de Baltic. Zo confortabel en zo divers inzetbaar. Vandaag gewoon als deskdiver, maar dat gaat ook prima :wink:

6 likes

I’m joining the parade. :ok_hand: Inderdaad een heel fijn horloge dat overal wel blend. Op kantoor, strand, vakantie, maakt niet uit. :desert_island:

7 likes

Nu op de BoR. Heel ander horloge opeens, wat fijn! :heart_eyes:

7 likes


Hoppa, dat ziet er goed uit. Je kunt hem weer preorderen.

3 likes

Mooi hoor. Ik heb de zalmkleurig aan laten rukken. Gaat nog wel even duren, maar ik heb geduld.

4 likes

Kreeg bericht dat de mijne in september wordt uitgeleverd. Was waarschijnlijk een van de laatste die bestelde, als anderen in juli krijgen.

1 like

Dit is die Baltic x Perpetual limited van 2021. Ik vind de dial wel erg gaaf. :star_struck: :ok_hand:

5 likes

Mooie dial! Vind de kast wel wat ‘gewoontjes’ voor bij zon plaat. Op de lugs had best een extra facetje gemogen van mij.

1 like

Is die onderste nog ergens te koop?

Ja dat de kast wat gewoontjes is komt omdat Baltic eigenlijk maar 1 of 2 kasten heeft, waarop ze alles modellen baseren. Dit is dus eigenlijk gewoon de Aquascaphe kast. Volgens mij nu met de Dual-Crown hebben ze er eindelijk weer een kast bij.

Nee die is echt uitverkocht @Tijner. Beide modellen zijn een limited van 71 stuks voor de UAE uitgevoerd in titanium. Volgens mij waren ze binnen 10 minuten weg. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat het horloge flink over-priced is. 1400 euro plus import. Terwijl de gewone Three-hand in staal rond de 400 euro incl. btw kost.

8 likes

Dit is wel een mooi setje hoor. :diving_mask: :ok_hand:

6 likes

Helemaal waus. :ghost:

3 likes

Mag ik hier nu AUB weer meedoen :roll_eyes:


2 likes

Hahaha, zelfs met een bandje ben je hier welkom hoor :slight_smile:

1 like

Volgens mij had ik deze foto’s hier nog niet eerder gedeeld. Mijn Baltic was gemagnetiseerd en liep daarna ook nog flink uit de pas. De deskundigheid van @PeterLC heeft dat teruggebracht tot zeer ruim binnen COSC waarden, tijdens dragen. Dus niet zomaar op één positie :ok_hand:

Daarna heeft Peter het horloge op druk gezet om de waterdichtheid te testen. Het horloge is hiermee meteen “dieper” gegaan dan ik zelf ooit zal komen. :sweat_smile:

Nog steeds een geliefd horloge. :smiley: Het geeft een beetje een vintage gevoel.

8 likes

Goed (af)geregeld :ok_hand: blijft een topper deze Baltic.

1 like

Ik heb sinds kort deze GMT in de collectie. Wat een onwijs leuk horloge voor erbij. Goede kleurencombinatie met blauw/grijs. Net even wat anders dan de ‘standaard’ GMT kleuren. Ik vind hem geslaagd! :+1:

16 likes