Baltic Only - Show je Baltic!

Supertof die GMT. Ik vind de andere kleurencombinaties ook erg fris, maar dat blauw en grijs kan echt altijd zonder saai te zijn :slight_smile:

1 like

Heel tof! Mooie uitvoering dit. :ok_hand:

Is dit een soort two-piece nato? Waar komt die vandaan? Want zoiets zoek ik ook nog.

1 like

Verdorie, die is echt gaaf ja! :ok_hand:

1 like

Klopt inderdaad! Ik heb een tijdje terug nog best even gezocht naar een goede kwaliteit, dunne 2-piece in maatje small vanwege kleine polsen. Nomos had een mooie, maar wel prijzig voor een nato. Maar na een tijdje zoeken bleek het de enige passende optie te zijn, dus zo geschiedde…

https://nomos-glashuette.com/en/store/straps?o=9&exp=1|2|3|4|6|7#/en/20-mm/textile-strap-woven-blue-black-20-mm

1 like

Ik mag sinds gisteren ook hier :innocent:

Wat een heerlijk horloge, mooie details, zeer goede vintage uitstraling waar ik heel erg gek op ben (heb nog wat (vintage) divers maar dit is er een waar ik wel mee t water in kan en die met gerust hart mee op vakantie kan. Loving it!

12 likes

Whooooow ,die is mooi :star_struck:

2 likes

Helemaal eens :ok_hand:

1 like

Koffietijd :coffee:

11 likes

11 likes

11 likes

15 likes

Die BOR staat ook heel tof .

1 like

Is deze grijs of zwart?

Echt zwart hoor. Maar door dat “heavily domed” saffier krijg je veel speling met het licht.

Beauty :blush:

9 likes

Zeker!

12 likes

Ja dat vertekent behoorlijk. Wel echt een mooi ding :ok_hand:t2:

1 like

Maar wel in de verkoop zag ik? Iets anders op het oog?

Volgens mij was @LeRoyale nog op zoek naar een Aquascaphe. :v:

2 likes

@Petteflet scherp gezien.

Prachtig horloge, alleen ben ik mijn collectie aan het uit dunnen voor een nieuwe aanwinst .

Omega seamaster cosmic :blush:

1 like

Groot gelijk, dat maakt het ook leuk toch, iedere keer weer wat proberen. :smiley: En voor die Baltic vind je vast wel een nieuwe eigenaar. :ok_hand:

Ik heb hem nu ook weer om. :beers:

3 likes