Baltic Only - Show je Baltic!

Eerlijk gezegd loop ik niet echt warm

1 like

Ik had op meer gehoopt dan een andere kleur wijzer en tropic… de 200 stuks zullen wel zo weg zijn, maar niet naar mij :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Ik vind hem niet slecht, maar dan ga ik zelf toch liever voor de Aquascaphe.

1 like

'Hmm… lekker uitbundig uitgepakt voor het 5th Anniversary. :sweat_smile: :beers:

Jammer! Had persoonlijk iets meer verwacht, althans dit is niet mijn stijl. Heb wel heel veel interesse in Baltic, leuk eigen smoeltje. Hoe zijn jullie ervaringen tot dusver met betrekking tot de kwaliteit ?

Lekker vrolijk!

Ik zou qua kleuren eerder voor Farer gaan.
Baltic associeer ik meer met tool watches en bijbehorende kleuren.

SOLD OUT

Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. :thinking:
Wel knap hoor! :muscle: Toch wel tekenend voor het merk.

En binnen!
Heerlijk in de avondzon :sunglasses:

10 likes

Ik vind em erg fraai en fris! Heel cool :slight_smile:

1 like

Heel nice!

1 like

Op de Nick Mankey hookstrap :ok_hand:t2:
Vind de Baltic tropic maar ‘zozo’ dus er is een beter alternatief onderweg

7 likes

Lekker bandje juist .

1 like

Door de tapper van 20 naar 16 en mijn 18cm pols is het allemaal wat ruim bij de gesp en keeper (die het uiteinde van de band niet netjes afklemde)

De Kauffman Nautic (tropic) 20-18 is weer onderweg :wink:
Iets langer is deze, gevormde gesp en tevens soepeler :clap:t2:

1 like

Ja snap het , bij mij zat die prima met 17cm pols

1 like

13 likes

Ik heb zojuist een topic gemaakt over het toevoegen van een Baltic aan mijn collectie. Ik twijfel alleen nog welke, dus misschien dat hier leden zijn die hun mening willen geven? :grin:

De Aquascaphe Dual Crown op de Zuludiver Sailcloth :sunglasses:
Klaar voor de zomer!

12 likes

Afgelopen vrijdag mijn Baltic Aquascaphe ontvangen via deal ih blauwe gedeelte… Nette diver met prima afmetingen! Beads of Rice bandje draagt ook zeer comfortabel!

14 likes

Gefeliciteerd! Blijf altijd met een schuin oog naar precies deze Baltic kijken. Tof horloge, geniet ervan

Net nog eens door deze forum thread gegaan op zoek naar bandjes inspiratie… :face_with_monocle:
Het viel me op dat er vl foto’s gepost werden vh horloge met de originele bandjes en/of een nato, bijna geen te vinden op een leren bandje. :thinking:
Ik vermoed dat de Baltic ook mooi moet staan met een leren, ervaringen / foto’s? :hugs::nerd_face: