Baltic Only - Show je Baltic!

Jaa, dat is zo jammer he!

1 like

Ben ook wel erg benieuwd naar de bevindingen ten aanzien hiervan. Ik overweeg ook om er een te kopen. Lijkt me het ideale vakantiehorloge…

Weet je zeker dat het Chinees is?

ā€œAUTOMATIC SWISS MOVEMENT SOPROD C125 GMTā€

1 like

Mocht er iemand van zijn of haar baltic aquascaphe blue gilt af wilt ben ik wel geĆÆnteresseerd.

1 like

Waar heb je die vandaan gehaald?
Via Baltic zijn ze uitverkocht (sta op de contact lijst).
Toch niet gekocht voor belachelijke Chrono24 prijzen?

Ik had hem bij Baltic gepreordered in januari. In juli zouden ze hem uitleveren, maar vanwege de speciale omstandigheden kon ik hem al eerder ontvangen. Mooie service van hun.

12 likes

10 likes

Baltic gaat op 18 augustus met iets komen. Aan de gif in de mail, en op de website, te zien, zal het iets met racerij te maken hebben uit de vroegere jaren.

Ik ben wel benieuwd!

8 likes

Ik ben ook heel benieuwd! Peter Auto is een legendarische naam, binnen de niche van classic autosport dan. Maar… het is al een tijdje de 18e Baltic! Kom op…

2 likes

:face_with_monocle::thinking::thinking::thinking::thinking:pfffffff duurt lang .

1 like

In het verleden zijn de releases steeds pas vrijgegeven om 13u UK time. Laten we hopen dat dat deze keer niet het geval is…:

1 like

Thanks, dat wist ik niet!

1 like

Ik heb even de naam van hun announcement door Google gehaald en kwam dit al tegen:

he Sellita SW-510M, a Swiss hand-wound mechanical movement, was specifically chosen for this watch because it embodies the spirit of their chronograph. This complex movement is renowned for its superior quality and reliability and has a power reserve of over 60 hours.

300 stuks?

All the watches are hand assembled, adjusted, and tested in France, near BesanƧon, by professional and experienced watchmakers. The special edition Tricompax Baltic x Peter Auto will be online on baltic-watches.com on August 18th at 4 pm (Paris time) and put on sale on August 26th at 4 pm at the price of 1975€ (without VAT), limited to 300 units.

Ahem…

6 likes

Een Baltic van 2k? Zijn ze lekker.
Wel een cool ding!

4 likes

Exclusief btw zie ik net :sweat_smile:

Vind dat ook flink :rofl:

Ai, nu is de verassing eraf. Ik hoef iig niet om 4 uur met mn vinger boven de koopknop te zitten. Is me iets te duur. Vind hem wel mooi. Stiekem hopen dat de band ook voor andere modellen komt. Zou wel ook n andere stalen band willen dan de BOR.

3 likes

Ik vind m cool. Maar geen €2400 cool. :sunglasses:

4 likes