Baltic Only - Show je Baltic!

Hoi Henk, ik kan je geen persoonlijk bericht versturen. Zou je me een mail kunnen versturen op j_schrau@ hotmail.com

6 likes

9 likes

Staat je goed zo :ok_hand:

1 like

Mooi hoor!
Elke keer dat ik deze zalmroze zie, twijfel ik weer :laughing:
Ik heb de witte besteld… :partying_face:

1 like

6 likes

4 likes

De nieuwe releases:

5 likes

1 december een nieuwe Baltic release pre-order, de ‘Panda’ en ‘Reverse Panda’.
Toffe chronograaf en zet van Baltic!

Klik!

3 likes

Ik vind ze heel vet. Ben benieuwd wat ze gaan kosten…

Je was me net voor :grin:!
Wel een stevig prijskaartje overigens: €1,990.45 voor staal en €1,917.85 voor leer.

2 likes

Ja, maar jouw post is completer :wink: Inderdaad, maar van de andere kant was de gelimiteerde Peter Auto versie ook al rond de 2400 euro (inclusief 2 stopwatches weliswaar)

Dat is meer dan ik had gedacht. Doe mij dan maar een Prx chrono

1 like

Valt wel wat groter op de pols. De charme zit em ook juist in die 39,5mm

2 likes

Dat is een goed punt natuurlijk, iets waar ik met stevige poten niet over na had gedacht…

1 like

Wel tof hoor .

9 likes

Weer een horloge voor op mijn o zo lange verlanglijstje :heart_eyes:

Deze is wel heel mooi en een perfecte maat( voor mij)

Mooi kastprofiel, iets wat bij veel moderne horloges fout gaat! Ik snap dat ze de oude Daytona’s niet willen compleet willen kopiëren, maar ik had liever iets meer contrast in de wijzers gezien op de panda. (witte wijzers bij zwarte achtergrond en vice versa)

En de prijs valt ook een beetje tegen, maar ik begrijp het wel.

1 like

Oei. Mijn wederhelft reageert volmondig enthousiast binnen twee seconden, terwijl het vaak na vijf seconden uitmondt op een “mehhh” als ik haar een plaatje van een horloge laat zien. Maar of ìk klaar ben voor een Baltic van zo’n 2K is nog maar de vraag… Ja mooi uurwerk en die wijzerplaat is harmonieus, plus perfecte maat voor mijn 16,5 cm pols. Nette stalen band ook met fijnafstelling.

Professioneel advies: