Baltic Only - Show je Baltic!

De flat link bracelet? Ben ik wel benieuwd naar!

Yep, de flat link idd. Zag ineens dat hij los verkrijgbaar was en zocht nog n nieuwe bsnd voor mn aquascaphe

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! Heel tof horloge. :smiley:

1 like

Post hier maar eens een foto! Ik ben benieuwd hoe hij staat op de Aquascaphe! Zelf heel tevreden van de Rice band, maar wat afwisseling kan nooit kwaad :wink:

Wat @Hencules zegt, graag foto’s! En hoe die zit natuurlijk. Netjes gedaan om de nieuwe band op alle horloges te laten passen. :ok_hand:t2:

1 like

Staat je goed jongen, ook al op maat gemaakt zie ik

1 like

Yes, de bracelet is binnen. Zelf vind ik hem erg geslaagd. Voelt heel soepel aan, bijna als de bor. Ik kon geen bandenklik vinden voor mijn zwarte aquascaphe. Al te veel zwart rubber in de collectie, nato hou ik niet van, leer op n duiker liever niet, canvas oid kwam niet uit. De bor vind ik op mn witte mooi. En toen ineens deze nieuwe bracelet van baltic.

Verschillen tov de bor: de schakelsoort natuurlijk. De bor versmald naar 18mm en de nieuwe naar 16mm.
De sluiting maar goed ik heb de oude bor zonder drukkers. De bor heeft betere, lees ook meer, micro verstelling op de sluiting. Waarbij ik moet zeggen dat de micro op de nieuwe band niet echt micro is. De verstelling is nl nagenoeg hetzelfde als een linkje meer of minder
De nieuwe band is net wat dunner en uiteindelijk boor mij op maat scheelt het gewicht 2 gram waarbij de bor het zwaarst is.
Aansluiting op de kast is zelfde voor beide banden.

En dan maar wat plaatjes.

18 likes

Ziet er goed solide uit die nieuwe band zeg!

De BoR is mijn smaak niet helemaal, maar met deze nieuwe band krijg ik wel spontaan trek in een aquascaphe.

12 likes

Lekker duo zo! :star_struck:

Bedankt voor de overdaad aan foto’s en je vergelijking met de BoR band. De flatlink lijkt iets meer"bling" door de gepolijste buitenkant. De taper naar 16mm en de betere clasp zijn pluspunten.

1 like

12 likes

Enkele weken geleden bij Baltic in Parijs een Aquascaphe Dual-Crown aangeschaft. Vanaf de lancering was ik fan van het ontwerp, maar pas gekocht toen ik hem in het echt kon bewonderen.

20 likes

Zie nu pas de “spiraal brushing” rondom op de kast: bijzonder, heb ik nooit eerder gezien. Mooi ontwerp zeg. Veel draagplezier

Heel mooi. Is deze 39mm? Ik twijfel al lang om een Baltic aan te schaffen :slight_smile: Misschien toch maar eens doen.

1 like

Die brushing geeft het een aparte look. Valt inderdaad niet erg op in product shots.

1 like

Jep. 39mm. Heb een smallere pols (17cm?) en draagt heel mooi vind ik zelf. Niet te dik ook. Hier heb ik een foto van de zijkant gemaakt.

6 likes

Een feestje hoor die Baltics!

11 likes

Nummer 2 op het forum.
Hier nu al 6 maanden bijna dagelijks om de pols :+1:t2:

10 likes

Mooie strap. Is dat sailcloth?

2 likes