als je het nieuws mag geloven valt dat wel mee
horen toch constant geluiden in de buurt van de titanic alleen vinden ze niks
Baltic nieuwsbrief in de inbox; een annual calendar. Ha die had ik nog niet. Funky wijzerplaat ook. Maar die prijs houdt me toch tegen.
Edit: linkje
Pfoe, dat is heel ehm… ambitieus. Zowel de complicaties als de prijs.
is wel een heel mooi horloge,maar idd die prijs
Dit is een one-off voor het goede doel, in samenwerking met Only Watch. Dus… prijs is een estimate
Elke twee jaar pakken een hele reeks aan merken en horlogemakers uit met allemaal unieke horloges. Deze worden geveild om geld in te zamelen bestemd voor onderzoek naar de behandeling en genezing van musculaire dystrofie. Merken als Patek, AP, Tudor maar ook independents zoals Moser, MB&F, Czapek, Grönefeld en dus ook Baltic doen mee.
Het is de 2e keer dat Baltic meedoet, de eerste keer was met een Monopusher Chronograph. De opbrengst van de hele 2021 editie was CHF 30 miljoen.
Dat verklaart een hoop. Ik had gemist dat dit een uniek stuk voor Only Watch was.
Heel tof.
En prachtige afmetingen ook, helemaal met deze complicaties erin.
Bloedmooi!
En in de Only Watch collectie is dit zelfs de goedkoopste maar verre van de lelijkste. Ik zie een niet-gelimiteerde versie met standaard kleurtjes en aan normale Baltic prijzen wel zitten. Wie weet komt die er wel…
Heel vet!! Mooier dan de v/d Klaauw inschrijving. Dunner ook
even een hollandse vraag: heeft baltic weleens koringscodes die rondgaan zoals bijv. bij christopher ward?
ik ben voorzichtig aan het loeren maar ben ook erg dol op korting.
Nee ik kan je uit de droom helpen… nooit. In het begin deden ze nog weleens een introductieaanbod voor vroege inschrijvers van een nieuw model, maar ook dat heb ik de laatste 2 jaar niet meer gezien. Hooguit een extra bandje erbij.
Waarom maak je geen gezocht topic en probeer je er eentje pre-owned te kopen? Heb ik ook al 2 keer zo gedaan.
Dank je wel Patrick!
Ik ben nog in de onderzoeksfase dus weet nog niet of ik 2e hands( of nieuw) wil
Maar dan weet ik iig zeker dat ik niet iets bestel net voor een of andere kortingsactie.
Deze bronzen versie is wel echt schitterend!
Ik merk dat ik maar blijf spieken op de Baltic website en dit mosle. Vind de BOR bracelets ook heel gaaf, deze gaan alleen helaas niet samen natuurlijk met deze versie.
Lastig aangezien elke kleur wel ‘iets’ heeft.
Klopt het trouwens dat ze geen AR hebben?
Just arrived! NA deze Baltic Aquascape Titanium - uit de eerste genummerde oplage.
Prachtig horloge! Ik heb eerder een blauwe Omega Planet Ocean en ook een Tudor FXD gehad, maar deze doet - ondanks dat ie een fractie kost van bovenstaande - qua gevoel en finish niet noemenswaardig onder bij de laatste. Uiteraard onder motorkap niet echt te vergelijken, maar zou toch zo maar mijn nieuwe daily kunnen worden …
Rubber staat hem goed, maar voor comfort en looks alvast wat blauwe NATO’s besteld : ) Komen volgende week hoop ik binnen en zal dan wat fotos delen hier voor de liefhebbers.
Moet wel even wennen aan die luid rammelende rotor van de Miyota, maar dat schijnt normaal te zijn? Dan snap ik toch iets beter het prijsverschil met zijn voorgangers ; )
HIi Bart,
Ik keek er ook met een schuin oog naar, maar denk dat je elders meer waar voor je geld krijgt.
Die Seaquale straps zijn bijv. voor 2 tientjes elders te koop, alleen de Baltic gesp heb je dan niet, maar laat die nu net niet zo comfortabel zijn. En anders zet je die over van je rubber strap …
Bandjes van het horlogemerk zijn in 9/10 gevallen ergens anders goedkoper. Voor kwaliteit kies ik persoonlijk voor Molequin of meer budget bijv. Geckota.
PS. Een Baltic strap (met logo clasp) op een Nomos voelt ook niet heel logisch : )
Die zilveren bicompax spreekt mij wel aan.
Mij ook, alleen twijfel ik over de wijzers die ze hebben vervangen