Baltic Only - Show je Baltic!

Een “oud” model inmiddels.

10 likes

Erg mooie modellen, sommige zelfs met “microrotor”. Maar komt dit niet uit China? Ik dacht dat ik daar iets van gelezen had?

Net ook in een andere draad gevraagd, maar waar kan ik Baltic horloges in het wild vinden ?

Er is sinds kort een showroom in London en Parijs. Brandstores van Baltic zelf.

Niet helemaal wat ik zoek :rofl:

Is dit wild genoeg?

10 likes

Komt in de buurt :wink:

4 likes

Maar… Maar… Da’s geen Baltic?! Wild, dat wel.

1 like

Tja klopt :beers:

1 like

Nee, niet in NL.

Andere opties:

• Bestellen, thuis passen en retourneren wat je niet wilt,
  • passen via/bij HF-leden,
  • bezoekje aan showroom Londen of Parijs, online afspraak maken en je hebt minimaal een half uur alleen om alles te passen en te bekijken, inclusief een kop koffie en een goed gesprek met iemand die alles van deze horloges weet.
1 like

Top, ga even kijken welke optie het beste past

1 like

De microrotor is inderdaad een Chinees binnenwerk, de Hangzhou 5000A om precies te zijn. Is Baltic ook heel transparant over op hun eigen website. Mijn exemplaar loopt overigens prima!

Mijn zoon draagt geregeld mijn Baltic Aquascaphe Dual Crown. Gefotografeerd op Kodak T-Max 400 film met een Rollei 6008 middenformaat camera. De witte Joseph Bonnie strap maakt het echt een zomers horloge.

10 likes

I second that, de mijne is ook niks mis mee :facepunch:t2:

1 like

Deze incoming, titanium Aquascaphe.

9 likes

Mooie en leuke keuze Dan

1 like

Dankje :+1:

1 like

Nieuwe kleur voor de Aquascaphe, speciaal voor de Japanse markt en gelimiteerd op 150 pcs.

23 likes

Een heel mooie uitvoering :star_struck:

1 like

Na maanden keuzes maken welke Baltic moet ik kopen ben ik uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik voor de MR01 en de HMS 003 ga.

Enige dilemma is kleur ik dacht zelf aan MR01 zalm kleur en de HMS 003 in het grijs met blauw. Beiden op een stalen band omdat ik dit gewoon veel mooier vind.

Of de HMS 003 in zalm kleur en de MR01 in het grijs?

Flat link bracelet & Beads of rice bracelet ga ik voor.

Ik heb zelf ene tintje… dus ik weet even niet wat mooier is :slight_smile:tips?

2 likes