Baltic Only - Show je Baltic!

Ik ben voor deze wet look gegaan :yum:

Ik wou absoluut mijn BoR band hierop kunnen hergebruiken. En heb dus een custom order kunnen versieren met deze Aquascaphe en de smalle BoR voor de MR01.

7 likes

10 likes

Nog steeds Baltic duiker zomeravonden :sweat_smile:

8 likes

2 likes

Voor de fans: de Tricompax modellen zijn vanaf heden weer terug op voorraad, zowel online als in de showrooms! Levertijd begin oktober.

Mijn NA. @SuperC dank je wel voor de leuke deal!

13 likes

Baltic Aquascaphe is aangekomen, tesamen met de smalle BoR voor de MR01 :heart_eyes:
Leuk stel, yin-yang vibes:

14 likes

Prachtig duo zo :+1:

1 like

6 likes

Tjonge, ik ben ook een fan geworden van Baltic. Met name de MR01, in het zilver. Wat een schoonheid, met als kers op de taart dat mooie uurwerk🤩. Staat erg hoog op mn verlanglijstje…

1 like

Ik overweeg om de baltic aquascaphe gmt orange te kopen voor een aanstaande mijlpaal. Als alles goed gaat wordt ik eind van het jaar mede eigenaar van de familiezaak en ga ik het langzamerhand overnemen. Ik vind het alleen lastig om iets te kopen wat ik nergens kan passen. Ik draag normaliter horloges rond de 37/39 mm maar wel vrij dun. (Oude dressers) Is er ergens in de omstreken van, 't Gooi, of Noord Holland om deze te passen? Ik kan het niet vinden…

Nieuwe releases op 5 oktober. Een field watch zo te zien met verzonken kroon, in 4 varianten.

8 likes

Een dubbelpost met het Z/W foto topic.

Deze Baltic krijgt te weinig liefde in mijn collectie. Maar telkens ik hem draag, word ik er toch blij van. Die waffle crowns zijn eigenlijk echt geweldig.

6 likes

Hoi, ik zou zeggen gewoon doen. Is echt een heerlijk horloge en draagt super. Is alleen niet de dunste als je het vergelijkt met een dunne dresser.

Toffe foto’s :ok_hand:

1 like

Nice. Baltic Explorer? Ben erg benieuwd. Zo te zien op Tropic. Ben alleen bang dat ik hem te klein ga vinden, hoop 38mm minimaal

Edit:
37mm field watch with 8,3mm thickness case and 10,7mm including glass. Lug to lug 46mm.

Double some sapphire and Miyota 9039

2 likes

Oef erg mooie release:

12 likes

Ik word hier erg blij van…

5 likes

Leuke release ja. Alleen waarom is deze €230 duurder dan de HMS002/3? Alleen de water resistance rating? Eigenlijk heeft hij dezelfde prijs als de Aquascaphe, beetje apart toch. Beetje als een Explorer die net zoveel kost als een Submariner. Of zie ik iets over het hoofd?

1 like

Inflatie :sweat_smile:

1 like