Baltic Only - Show je Baltic!

Best wel tof ja.

6 likes

:heart_eyes:

Ja, dit ja. Waarbij deze dan ook nog op een tropic zit wat ik een rare keuze vind.

1 like

XL kwam hem gisterenavond tegen op het kanaal van Brice Williams,

Tja nu wil ik hem ook.
De band is ook echt heel erg mooi. Heeft iemand die al hier? Comfortabel?

4 likes

Die groene :ok_hand:

1 like

Heel erg mooi… énnn verleidelijk. Vind de bracelet erg mooi en geven me een tikje AT vibes. Gevoelsmatig vind ik hem alleen net te prijzig. Heb eigenlijk iets anders op het oog maar ga hier toch even serieus over nadenken.
Twijfel alleen ook tevens of ik hem niet te klein ga vinden. Kleinste wat ik nu heb is 38mm (Sarb033, Oris Big Crown Cervo Volante en Nomos Club). Las wel op Instagram in een reactie van Baltic dat hij door de lugs en ‘large dial opening’ wel groter oogt om de pols.

1 like

Ja dat heb ik ook.

Op dat filmpje vind ik hem heel mooi.
Maar een datejust 36 vond ik helemaal niks bij mij ondanks m’n meisjes polsen

Maar m’n smaak is wel aan het veranderen naar kleinere horloges maar ik zit nu rond de 39-40 als sweetspot.

Vind die hms03 dan ook wel erg interessant.

2 likes

Vanuit sommige hoeken ziet het er echt heel goed uit als geheel maar recht van voren vind ik het niet zo geslaagd. Voor mijn gevoel passen de lugs niet zo goed bij zo’n flat link bracelet, omdat de lugs erg lang zijn en voor mijn gevoel een beetje naar buiten gebogen lijken daardoor.

2 likes

Dat viel mij ook al op idd. Het hoort eigenlijk net niet bij elkaar

2 likes

De NA nog eens uitlaten.

14 likes

13 likes

Mooie horloges hier. Echt zo’n merk waarvan ik zeker weet dat ik er ergens de komende jaren eentje koop, maar waarvan ik niet kan kiezen welke dan.

Maar anyway, ik zat wat te googelen naar mijn oude Longines en vond toen dit plaatje. Deze moeten ze voor het ontwerpen van de MR01 ook hebben gezien, dan kan gewoon niet anders.

8 likes

Net binnen!

26 likes

Nice, gefeliciteerd :+1:

De blauwe Hermétique staat op mijn verlanglijstje;-)

Heel tof :star_struck: gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Heel nice! Ik heb getwijfeld.
War zijn je eerste indrukken :grinning_face_with_smiling_eyes:? En Ohja, gefeliciteerd!

Erg mooi, vooral de gepolijste ‘stepped bezel’ tegen de achtergrond van de ‘brushed case’ (al mijn jargon komt van Engelstalige YouTube videos, sorry :blush:), en de vette lume plots op een toch heel klassieke wijzerplaat. Door de lange lugs oogt ie niet klein op mijn pols.

De gepolijste geïntegreerde kroon ziet er erg tof uit vind ik, maar opwinden is niet direct een pretje… Verder een erg comfortabel horloge, licht en dun, met een prachtig gebold saffier glaasje. En onwaarschijnlijk felle lume.

Kort en goed: erg blij mee!

3 likes

Mooie samenvatting! Hoe groot is jouw pols precies? Want hij lijkt inderdaad zeker niet klein :ok_hand:t3:
De bracelets konden me niet overtuigen (mooi, maar matchten niet met de lugs). Maar op Tropic staat het ook heel netjes!

16.5 cm / 6.5 inch. Foto vertekent een beetje, omdat ie van dichtbij is genomen.

1 like