Baltic Only - Show je Baltic!

Maar ook een damespols natuurlijk, geen formaatje Navy Seal :wink:

1 like

Haha ik heb ook maar een bescheiden 17cm pols. Maar goed om te weten, dan zou hij bij mij ook prima moeten passen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Wie weet als hij ooit in het blauw of elders voorbij komt…

Jeetje, deze draagt inderdaad een stuk groter dan verwacht. Mijn pols is iets van 16.7cm en deze zou bij mij dus vermoedelijk ook erg groot staan. Hmmm.

5 likes

PS: zou een gewone zwarte versie toch ook wel leuk vinden:

4 likes

Valt echt mee hoor, het blijft natuurlijk maar een 37 mm kast met een 46 mm l2l. Deze foto is wat natuurgetrouwer:

13 likes

Oja, dat ziet er idd al beter uit :sweat_smile:.

Hier mijn Deepstar II, die min of meer dezelfde verhoudingen heeft. Lijkt ook groter dan ‘ie is op de foto:

2 likes

16 likes

De HMS nog eens om. Wat draagt deze fijn. Ietwat dun lederen bandje, maar dat voegt wel wat toe aan het draagcomfort.

13 likes

Heel nice, getwijfeld over welke kleur je moest nemen of vanaf het begin overtuigd van groen? Ben zelf ook wel nieuwschierig naar de beige variant.

Getwijfeld over beige, maar die leek me uiteindelijk toch moeilijker te combineren met wat ik doorgaans draag. Mijn ogen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, dus wil ik ook zoveel mogelijk contrast.

2 likes

Dat lijkt me wel ja!

9 likes

Erg mooi… heel erg mooi alleen jammer dat ze 39mm zijn. Helaas te klein voor die kolenschoppen van me :unamused:

1 like

erg mooi maar hoop op een grotere diameter

1 like

Discover the new MR01, Bicompax 002 and HMS 002 Gold PVD, three watches with unique contrasts, featuring a steel case with a gold PVD coating, a transparent caseback and redesigned dial finishes.

7 likes

Eerste keer dat ik echt denk van ja, die wil ik wel :grin:

2 likes

Ik zag ze net ook… stuk voor stuk gaaf :sunglasses:

2 likes

Lekker hoor, zwart en goud :star_struck:

:sunglasses:

1 like

16 likes

Binnenkort de lugs strak trekken :nerd_face:. Afgerond naar binnen is het net niet voor mij.

Design en kleur is echt super :smiling_face_with_three_hearts:.

15 likes

Vaudje, verkeerd topic
1.000X excuus