Baltic Only - Show je Baltic!

Thanks voor je mini review! Dit maakt me helaas wel weer wat sceptischer… zeker aangezien de tropic subliem staat én draagt.

1 like

In alle eerlijkheid… het is door dit soort foto’s dat ik twijfelde over de BoR. Het bandje lijkt niet goed te passen bij de Hermétique. Maar dat kan natuurlijk een vertekend beeld zijn op de foto. Wat is jouw mening ivm de kleur/structuur van de BoR ten opzichte van de kast?

1 like

Mja, de brushing is op zich wel gelijk aan die van de kast hoor. Denk dat het licht hier een iets vertekend beeld geeft.

De beads gaat in ieder geval retour. Op zich staat het wel, maar hij is geen 133 euro waard in mijn optiek. Voor 77 had ik hem denk ik voor erbij gehouden.

Daarnaast denk ik dat de tropic en de flat link toch meer draagtijd zouden krijgen.

2 likes

Even wat vrije tijd dus met het strapmonstertje HMS002 aan de slag en de de 20mm bandjes die ik nog had liggen:

Sailcloth, geen succes. Van oom Ali ook te stroef.

Lederen bandje met witte stiksels draagt veel beter maar niet echt mijn ding:

Zwart suede draagt heerlijk, al vind ik de lichte kleur van mijn eerste post hier veel gaver.

Volgende keer verder met 2 nato’s denk dat de donkergrijze top is.

Verder schreeuwt deze om een donkergroene kleur zoals op de Baltic site dus daar ga ik straks Ali nog maar eens voor af struinen.

De originele Baltic cognac lederen band zit er ook bij dat is sowieso een mooie combi!

6 likes

Ja, er zit nogal wat verschil in de foto’s die ik zie. Misschien toch eens in het echt bekijken… Maar zoals je zegt.

Ik vind de tropic ook heel comfortabel een een goede match.

Kan wel, maar misschien tikje saai.

Leuk, maar inderdaad het lichte bandje dat je eerst had is veel leuker.

3 likes

Vandaag deze op BOR

8 likes

In afwachting van de donkergroene suede band.

Donkergrijze NATO die ik nog had liggen.

8 likes

Ik had de retour labels al ontvangen, maar ik moet zeggen dat ik misschien toch iets te hard was met mijn “review” van de beads of rice.

Ben hem toch meer gaan waarderen en ga hem gewoon aan de set banden toevoegen!

9 likes

Met donkergroen een prima combinatie. Ga ik afwisselen met die lichtgrijze kleur.

Die suede bandjes sluiten het beste aan, ook vanaf de zijkant gezien met de lugs. En dragen het fijnst.

6 likes

Ik moet zeggen, mij bevalt de BoR juist heel goed!
Heb hem er vrij snel bij besteld en zit er zo goed als altijd op :ok_hand:
Plaatje voor de sfeer:

5 likes

Leuk om te zien dat Baltic sponsor is van een (naar het lijkt) Franse equipe in de Dakar Classic dit jaar, die meedoen in een serieuze Porsche 959.

4 likes

NA, uit het blauwe gedeelte. Wat een gaaf ding!

18 likes

16 likes

Voor iemand die nog een nieuwe Hermetique met back sticker zoekt tegen een schappelijke prijs;

Vierport gaat me vervloeken, maar ik vind zijn ontwerp wel iets weg hebben van deze.
En dat is allerminst slecht bedoeld, hij blijft in mn hoofd spoken.

11 likes

8 likes

Blijf dat toch echt een heel mooi model vinden.

1 like

Die groene in brons is wel heel mooi… Is er iemand die deze al heeft?

Ik vind de maat ook lastig. Ik heb grote polsen dus 37 is normaal te klein, maar de l2l is redelijk lang.

8 likes

Iemand toevallig een baltic met stenen dial en mash bracelet kunnen bemachtigen? Zien er maga uit!