Sinds gisteren weer om de pols trouwens. Om alvast in de sfeer te komen voor de MK2. Nog steeds een voltreffer wat mij betreft.
Heel mooi, ben deze ook heel sterk aan het overwegen maar zal nog eerst even de mk2 afwachten. Ik hou wel van het vintage gehalte bij deze.
De gilt blue is inderdaad lekker vintage. Maar een moderne MK2 zou er prima naast kunnen in de collectie. En ik ben echt een sucker voor duo’s ![]()
Ik ga voor de “warm silver” versie in 37,5mm denk ik🔥
Potjandosie, deze is toch wel zeer fijntjes zeg. Mooie structuur op de dial ook.
Ik heb eigenlijk genoeg maar dit kriebelt wel!
Die witte wijzerplaat is wel erg mooi. Op een mooie flat link erg tof. Maar is 'ie mooier dan de originele blue gilt… Volgende maand naar Parijs, dus dan in het echt bekijken.
Plaatje van de site in het wit met flat link.
Precies dat ![]()
Hele goede release van Baltic!
Ik krijg wat Tudor 925 vibes bij de grijze.
Erg mooi.
Monochrome heeft live plaatjes van de groene en de grijze:
Ik vind ze allemaal heel erg strak. Voor mij springt de grijze er iets meer uit. Maar blijf wel toch heel hard fan van de klassieke blue gilt. De Baltci diver staat nog steeds op mijn lijst maar het maakt alleen de keuze moeilijker.
Benieuwd wie de eerste knoop doorhakt ![]()
Bij mij zal het gaan tussen groen of grijs/antraciet. Voorkeur denk toch voor de grainy dial van de laatstgenoemde.
Groen heeft glossy, en die heb ik stiekem al een beetje:
Maarja… een groene diver is ook ![]()
Ik heb al een groene Meraud Bonaire en een blauwe Oris Aquis, dus voor mij zal het de grijze of de zilveren worden met het kunststof bandje.
De 1 lijkt langer dan de 2.
Volgens mij is het louter visueel en zijn ze technisch exact even lang…
Ik vind de bezel overigens wel een beetje druk geworden, dat is wat mij betreft het enige minpunt van de nieuwe v2.