Baltic Only - Show je Baltic!

Ik heb al 15 keer getwijfeld die BOR te bestellen…

1 like

Geen on the fly micro adjust toch? Is voor mij wel een dealbreaker.

De jeugd van tegenwoordig is toch heel erg verwend…

Na 15 keer en dan nòg niet besteld? Van uitstel komt afstel :wink:

De BoR van de classic Aquascaphe ga ik overzetten en ondertussen kijk naar blauwe sailcloth banden. Een blauwe tropic heb ik al, misschien wel twee zelfs.

De flatlink vond ik te glanzend en de fijnafstelling met slechts 2 gaatjes kon me weinig bekoren.

Ik vind ‘m gewoon heel duur tov het horloge zelf.
En op de kleurstelling die ik heb vind ik ‘m eigenlijk het minst…

Internetfoto:

4 likes

20 likes

Zag de nieuwe Aquascaphe mk2, 37mm, kleur warm silver met zwarte rubber band. I like :heart:

13 likes

Iemand al ervaring met die nieuwe Baltic rubber horloge bandjes?
Zien er mijn inziens nog net wat fraaier uit dan hun “tropic” bandjes, en zijn ook beschikbaar voor dunnere polsen

BoR overgenomen van hier. Al lang(er) overwogen… Comfy bandje hoor :smile:

16 likes

Nieuwe combo. Met dank aan @RKN voor het bandje :slight_smile:

4 likes

Bronzen hardware erop…

5 likes

Strakke combi hoor! :heart_eyes:

1 like

Staat hem goed. Gaaf horloge ook.

1 like

Bedankt! En fijn dat ik dit mooie exemplaar van je heb kunnen overnemen:-) @Tom88

De blauwe ziet er vandaag wat zwart uit.

Misschien zou een zwarte wijzerplaat met gouden details niet misstaan in de line-up.

11 likes

De levertijd op de website is gewijzigd naar 3-5 dagen. Eerder was dit een indicatieve verzending halverwege Oktober. Meteen Baltic support gevraagd wanneer mijn order wordt verstuurd; naar verwachting deze week, aldus Baltic🤞🏻

7 likes

10 likes

Foto’s van onze Duitse buren:

5 likes

Toe maar. Dit weekend dacht ik er al eentje op C24 te zien maar dat bleek de Japanse HMS limited edition van de Aquascaphe MK1.

3 likes

Vandaag bezorgd :dolphin:

Deze MK2 heb ik de korte tropic besteld, ik heb 2 gaatjes over en dat is prima. Eindelijk eens geen uitstekende flap want vaak zijn tropic banden te lang voor mijn 16.5mm pols. Qua look & feel is het geen spectaculaire band trouwens.

14 likes